Mobilny handlowiec to aplikacja składająca się z dwóch elementów:

  • części stacjonarnej – webserwis współpracujący z oprogramowaniem ERP enova365
  • części mobilnej – aplikacji na tablet lub telefon komórkowy z systemem Android

Aplikacja przeznaczona jest dla mobilnych przedstawicieli handlowych i umożliwia zrealizowanie następujących zadań

  • przyjmowanie zamówień
  • kontrola rozrachunków
  • przyjmowanie zapłat
  • wybieranie numeru telefonu kontrahenta
  • e-mail do kontrahenta

W zależności od konfiguracji / zakupionej licencji można korzystać z następujących funkcjonalności:

  • cenniki indywidualne kontrahentów
  • stany magazynowe wielu magazynów
  • rozliczanie rozrachunków
  • rabat kontrahenta
  • cena towaru ustalana przez handlowca
  • grupowanie towarów
  • informacje dodatkowe (wymaga spersonalizowanej realizacji)

Mobilny Handlowiec pozwala pracować użytkownikowi gdy jest on w zasięgu sieci Internet – praca Online, jak również gdy znajduje się poza zasięgiem sieci – praca Offline.
W programie informacje np. zamówienia są zapisywane w lokalnej bazie danych, dane te są synchronizowane

Demo programu (część mobilna) prezentujące podstawowe funkcjonalności można pobrać ze sklepu Google Play pod adresem:

https://play.google.com/store/apps/details?id=mh_standard.mh_standard

Oprogramowanie w wersji demo, współpracuje z webserwisem umieszczonym na naszym serwerze udostępniającym bazę danych demo programu ERP enova365. Baza ta jest wspólna dla wszystkich użytkowników wersji demo i przywracana do punku startowego co jakiś czas.

Więcej informacji o programie:

Instrukcja obsługi