Co po wdrożeniu?

Po zakończeniu wdrożenia oprogramowania enova365 praktycznie nie uniknie się potrzeby obsługi informatycznej programu. Potrzeby te mogą wynikać z różnych przyczyn, wśród których można wymienić:

  • instalowanie aktualizacji,
  • wprowadzenie specjalizowanych wydruków,
  • usuwanie awarii lub skutków błędnych działań,
  • konfiguracja nowych funkcjonalności,
  • szkolenia z zakresu nowości.

Nie odpowiada mi wsparcie dla enova365

Naturalnym zjawiskiem jest to, że serwis prowadzi firma, która przeprowadziła wdrożenie. Czasem jednak można być niezadowolonym z działań serwisowych. Co wtedy?

  • Można zmienić program, ale nie po to się go wdrażało,
  • Można się „męczyć”,
  • Można wybrać innego partnera enova.

Firma ERPIT Sp. z o.o. w swojej działalności sporo czasu poświęca pracom serwisowym. Zapewniamy obsługę serwisową klientom, u których przeprowadzaliśmy wdrożenie, jak również przejmujemy obsługę po innych partnerach. Zasady współpracy są z naszej strony elastyczne:

  • umowa ryczałtowa – możemy się umówić na stałą kwotę płatną miesięcznie,
  • umowa na godziny – możemy się rozliczać za każdą godzinę pracy serwisanta,
  • weryfikacja błędów programu – w ramach abonamentu na aktualizację jeśli problem wynika z błędu programu, a nie błędu użytkowania.

Posiadamy zespół składający się z doświadczonych wdrożeniowców oraz programistów specjalizujących się w rozwiązaniach dla programu enova365.

Co z dodatkowymi rozwiązaniami utworzonymi poprzez firmę wdrażającą?

Dodatkowe rozwiązania to zawsze największy problem przy zmianie firmy obsługującej. Dodatki mogą przestać działać po zaktualizowaniu programu enova365. Co wtedy będzie? Tutaj mamy dwa przypadki.

W pierwszym przypadku (niestety rzadko)  wszystkie dodatki są licencjonowane i producent dodatku zapewnia aktualizacje niezbędne do działania. Wówczas nie ma problemu, opłaca się abonament i otrzymuje zgodne wersje.

W drugim przypadku posiadamy dodatki zrealizowane przez firmę wdrażającą, bez kodu źródłowego, bez praw autorskich. Można się również spodziewać, że po rozstaniu z firmą, która je wykonała nie będziemy mieli dla nich wsparcia. Co wtedy?

Wtedy ERPIT analizując wdrożenie sprawdza jaka jest funkcjonalność dodatków i proponuje alternatywne rozwiązanie. Często jest tak, że dodatki są zbędne bo zostały wykonane gdy pewne funkcjonalności nie były możliwe do zrealizowania w samym programie. Jeśli jednak tak nie jest to firma ERPIT może przygotować alternatywne rozwiązania dodatkowe, które będą realizowały tę samą funkcjonalność. Często rozwiązania będą wydajniejsze, nowocześniejsze, po prostu lepsze gdyż będą zrealizowane zgodnie z aktualnie zalecanymi przez producenta programu enova365 zasadami.

Dlaczego wybrać ERPIT

enova365 i wszystko w okół tego programu to podstawowy przedmiot naszej działalności. Koncentrujemy się na enova i dlatego znamy program bardzo dobrze. Działania naszej firmy mają na celu zapewnienie jak najlepszej obsługi naszym klientom, dlatego zawsze staramy się sprawnie i szybko rozwiązać problem. Doradzamy, proponujemy ciekawe rozwiązania dodatkowe.

Warunki współpracy z ERPIT

Często jesteśmy w stanie pomóc Państwu jednorazowo, bez zobowiązań rozwiązując jakiś problem, czy sporządzając szablon wydruku. Tak najczęściej zaczyna się współpraca. Nie ukrywamy jednak, że zależy nam na sformalizowaniu współpracy i wejściu w rolę „Opiekuna programu enova365” co pozwala nam reprezentować Państwa interesy w kontaktach z producentem.