Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
test
Ikona facebook Ikona twitter

Business Intelligence

Moduł enova365 Business Intelligence odpowiedzialny jest za dostarczanie użytkownikom systemu wiedzy niezbędnej do skutecznego podejmowania decyzji w ramach realizowanych określonych procesów biznesowych.

Wiedza przedstawiona w postaci silnie zagregowanych wartości (liczbowych, procentowych lub tekstowych) czyli tzw. wskaźników, udostępniana jest w miejscach, w których operatorzy enova365 wykonują czynności w programie (na listach, formularzach i kreatorach procesów workflow). Są to zarówno wskaźniki proste (np. mierzące dynamikę sprzedaży), jak i również bardziej złożone (np. stan nadgodzin wśród zatrudnionych pracowników w firmie).

Każdy użytkownik programu (posiadający odpowiednie uprawnienia) może przygotować własny zestaw wskaźników - banner BI, który pomoże podejmować właściwe decyzje biznesowe.

Moduł BI daje możliwość tworzenia zaawansowanych wizualizacji danych w dowolnie wybranym zewnętrznym narzędziu analitycznym oraz wykonania zapisu danych z logiki biznesowej.

Business Intelligence w enova365 dostarcza wiedzy analitycznej każdemu. Business Intelligence jest dostępny we wszystkich podstawowych modułach enova365, co umożliwia zaawansowaną analitykę procesów wewnątrz organizacji oraz danych, zgromadzonych we wszystkich pozostałych obszarach systemu.

Funkcjonalność Business Intelligence to m.in.:

  • KPI (Key Performance Indicators) - Kluczowe wskaźniki efektywności. enova365 pozwala na dowolne definiowanie KPI, które z kolei umożliwiają szybkie i łatwe monitorowanie postępu pracy w firmie. Wskaźniki umożliwiają bieżącą analizę, czy postawione cele są realizowane (np. na jakim etapie jest dany handlowiec), ale również wskaźniki mogą odnosić się do kwestii finansowych (np. porównywania wartości sprzedaży w określonym czasie).
  • Raporty. W prosty sposób można wygenerować raport z konkretnymi, wybranymi KPI. W zależności od potrzeb, zestawienie może być przedstawione w dowolnej formie: za pomocą wskaźnika, tabeli, ale także z użyciem formy graficznej.
  • Domena. Widoki baz danych SQL tworzą domeny, które z kolei służą do generowania raportów. Stworzone raporty można odczytać w MS Excel. Opcja ta umożliwi stworzenie dowolnej dziedziny analitycznej bez konieczności zaawansowanej znajomości języka programowania. Utworzona dziedzina jest zapisywana w formie widoku danych na serwerze. Dostęp do zewnętrznych narzędzi pozwala na wizualizacje danych w preferowanym rozwiązaniu analitycznym np. Power BI.
  • Bannery list i formularzy. Są to miejsca nad listami oraz w formularzach systemu, w których operator może umieścić wybrane przez siebie wskaźniki. Wiedza, którą dostarczają dostępna jest dokładnie w miejscu pracy operatora i umożliwia mu skuteczne podejmowanie decyzji w ramach realizowanych procesów. Dzięki zastosowanemu mechanizmowi asynchroniczności liczenie wskaźników odbywa się w osobnym wątku, nie blokując pracy operatora. Każda zakładka formularza może mieć swój unikalny zestaw wskaźników.
  • Integracja. BI jest otwarty na pełną integrację, co umożliwia analizę danych z różnych źródeł w jednym miejscu. To sposób na uzyskanie każdych danych, także tych szczegółowych (np. obrót konkretnego handlowca w określonym regionie.)
Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin