Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365

      • Import urzędów skarbowych w enova365
      • Licencja w enova365 – wczytanie
      • Dodawanie kontrahenta podczas wystawiania dokumentu
      • Pobieranie danych kontrahenta z bazy GUS-BIR
      • Zmiana hasła w enova365
      • Korekta parametrów VAT
      • Split payment w enova365
      • JPK
      • Instalacja i konfiguracja multi od wersji 2006
    • Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
  • Oferta
    • Dla magazynu

      • Erpit WMS standard
    • ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
    • Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
    • Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS standard
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
  • Cennik
  • Kontakt
  • Logowanie
test

enova365 - CRM

Moduł CRM jest bardzo elastyczny dlatego może być używany w różnych przedsiębiorstwach bez względu na branżę, czy też wielkość firmy. Służy kreowaniu, zarządzaniu oraz podtrzymywaniu relacji z kontrahentami.

Funkcjonalność modułu CRM oprócz standardowych rozwiązań (rejestracja danych o kontrahentach oraz kontaktach z nimi) posiada  obsługę zleceń serwisowych i wypożyczalni. W wersji złotej można dostosować wygląd, a także zachowanie programu w zależności od potrzeb firmy poprzez zdefiniowanie własnych rodzajów aktywności, projektów oraz kampanii CRM.

Budowa modułu:


  • Kontrahenci  – lista wszystkich kontrahentów, która dostępna jest w kilku miejscach w systemie;
  • Kontrahenci wg kategorii  - folder zawierający standardowe oraz niestandardowe kategorie kontrahentów
  • Lokalizacje kontrahentów  – lista adresów dodatkowych dla kontrahentów, może zostać wykorzystana np. do wprowadzenie wielu siedzib Kontrahenta czy też lokalizacji Magazynów etc.;
  • Osoby  – lista Osób kontaktowych danego Kontrahenta oraz innych podmiotów (banków, urzędów);
  • Wizytówki  - lista potencjalnych klientów;
  • Kampanie – lista Kampanii prowadzonych w module CRM;
  • Projekty  – lista Projektów prowadzonych w module CRM;
  • Leady  - lista zarejestrowanych szans sprzedaży;
  • Transakcje  - lista Transakcji dodanych w obrębie modułu CRM
  • Zadania  – lista Zadań przypisanych do wszystkich Operatorów, zawiera zarówno Zadania do wykonania jak i już zrealizowane;
  • Zdarzenia  – lista zarejestrowanych Zdarzeń;
  • Moje zadania  – lista Zadań oraz Zleceń do wykonania przez aktualnie zalogowanego Operatora, można na niej również wyświetlić listę Zadań zleconych innym operatorom przez aktualnie zalogowanego operatora.
  • Korespondencja  – pozwala na wysyłanie tej samej wiadomości do wielu Kontrahentów jednocześnie, zawiera listę wiadomości, zarówno już wysłanych, jak i tych będących w przygotowaniu;
  • Aktywności  – lista wszystkich działań przypisanych do poszczególnych Operatorów; Teczki - lista zawiera Teczki prywatne oraz publiczne;
  • Zasoby  - zawiera listy zasobów, ich rezerwacji, sprzętu oraz pomieszczeń;
  • Poczta  - zawiera skrzynkę odbiorczą, wiadomości wysłane oraz kopie robocze.

Zarządzanie relacjami z kontrahentami


enova365  umożliwia wygodny dostęp do informacji o działaniach z kontrahentami (zadaniach i zdarzeniach) w różnych kontekstach. Na kartotece kontrahenta dostępna jest lista wszystkich aktywności związanych z danym kontrahentem. Z kolei na liście Moje zadania operator może zobaczyć zadania, które przydzielono mu do realizacji, jak również zadania, które on przydzielił do wykonania innym.

  • rejestracja zadań – zadań do wykonania (np. wysłanie materiałów marketingowych, spotkanie z kontrahentem),
  • rejestracja zdarzeń z kontrahentami – zdarzeń jakie nastąpiły w relacji (np. notatka sporządzona pod rozmowie telefonicznej, otrzymanie pisma od klienta).

Działania można połączyć w projekty, gdy są związane z jednym klientem oraz są wykonywane w celu osiągnięcia zamierzonego celu.

W kampanię można połączyć grupy projektów odnoszące się do wielu kontrahentów, ale mające ten sam cel.

Korespondencja seryjna pozwala na przygotowanie szablonu listu i wydrukowanie go dla wybranej grupy kontrahentów lub przesłanie go pocztą elektroniczną. Taka korespondencja jest zapamiętywana jako zdarzenie związane z tym kontrahentem.

Dostępne są też kreatory, czyli narzędzie które umożliwia wprowadzanie danych przy użyciu jednego okna (nie trzeba przełączać się miedzy zakładkami, czy też modułami).

Istnieje możliwość przechowywania, a także archiwizowania dokumentów dotyczących kontrahenta w różnych formatach (.doc, .pdf,.xml, .jpg) przy użyciu załączników.

Przyjmowanie zleceń serwisowych


  • Rejestrowanie serwisowanych urządzeń. Planowanie przeglądów dla poszczególnych urządzeń.
  • Tworzenie zlecenia serwisowego przy przyjęciu urządzenia do naprawy lub przeglądu, trafia ono automatycznie na listę zadań, które ma wykonać serwisant.
  • Dostępna pełna historia napraw wszystkich urządzeń

Prowadzenie wypożyczalni


Prowadzone są dwie listy:

  • Urządzenia – gdzie określony jest aktualny stan (czyli czy np. urządzenie zostało wypożyczone) oraz pełna historia wypożyczeń.

  • Wypożyczalnia – która może mieć powiązania z serwisem (ponieważ urządzenia muszą być poddawane przeglądom i naprawą).

Zalety modułów grupy CRM


  • Tworzenie bazy kontaktów.
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami.
  • Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy.
  • Łatwy dostęp do informacji o klientach.
  • Archiwizacja dokumentów.
  • Poprzez przydział zadań oraz ich kontrolę występuje sprawna organizacja pracy.
  • Zwiększa zadowolenie klientów.
Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Os. Bolesława Chrobrego 35/52

60-681 Poznań

+48 601 720 038

+48 618 228 635

sprzedaz@erpit.pl

Social media