
enova365 - CRM
Moduł CRM jest bardzo elastyczny dlatego może być używany w różnych przedsiębiorstwach bez względu na branżę, czy też wielkość firmy. Służy kreowaniu, zarządzaniu oraz podtrzymywaniu relacji z kontrahentami.
Funkcjonalność modułu CRM oprócz standardowych rozwiązań (rejestracja danych o kontrahentach oraz kontaktach z nimi) posiada obsługę zleceń serwisowych i wypożyczalni. W wersji złotej można dostosować wygląd, a także zachowanie programu w zależności od potrzeb firmy poprzez zdefiniowanie własnych rodzajów aktywności, projektów oraz kampanii CRM.
Budowa modułu:
- Kontrahenci – lista wszystkich kontrahentów, która dostępna jest w kilku miejscach w systemie;
- Kontrahenci wg kategorii - folder zawierający standardowe oraz niestandardowe kategorie kontrahentów
- Lokalizacje kontrahentów – lista adresów dodatkowych dla kontrahentów, może zostać wykorzystana np. do wprowadzenie wielu siedzib Kontrahenta czy też lokalizacji Magazynów etc.;
- Osoby – lista Osób kontaktowych danego Kontrahenta oraz innych podmiotów (banków, urzędów);
- Wizytówki - lista potencjalnych klientów;
- Kampanie – lista Kampanii prowadzonych w module CRM;
- Projekty – lista Projektów prowadzonych w module CRM;
- Leady - lista zarejestrowanych szans sprzedaży;
- Transakcje - lista Transakcji dodanych w obrębie modułu CRM
- Zadania – lista Zadań przypisanych do wszystkich Operatorów, zawiera zarówno Zadania do wykonania jak i już zrealizowane;
- Zdarzenia – lista zarejestrowanych Zdarzeń;
- Moje zadania – lista Zadań oraz Zleceń do wykonania przez aktualnie zalogowanego Operatora, można na niej również wyświetlić listę Zadań zleconych innym operatorom przez aktualnie zalogowanego operatora.
- Korespondencja – pozwala na wysyłanie tej samej wiadomości do wielu Kontrahentów jednocześnie, zawiera listę wiadomości, zarówno już wysłanych, jak i tych będących w przygotowaniu;
- Aktywności – lista wszystkich działań przypisanych do poszczególnych Operatorów; Teczki - lista zawiera Teczki prywatne oraz publiczne;
- Zasoby - zawiera listy zasobów, ich rezerwacji, sprzętu oraz pomieszczeń;
- Poczta - zawiera skrzynkę odbiorczą, wiadomości wysłane oraz kopie robocze.
Zarządzanie relacjami z kontrahentami
enova365 umożliwia wygodny dostęp do informacji o działaniach z kontrahentami (zadaniach i zdarzeniach) w różnych kontekstach. Na kartotece kontrahenta dostępna jest lista wszystkich aktywności związanych z danym kontrahentem. Z kolei na liście Moje zadania operator może zobaczyć zadania, które przydzielono mu do realizacji, jak również zadania, które on przydzielił do wykonania innym.
- rejestracja zadań – zadań do wykonania (np. wysłanie materiałów marketingowych, spotkanie z kontrahentem),
- rejestracja zdarzeń z kontrahentami – zdarzeń jakie nastąpiły w relacji (np. notatka sporządzona pod rozmowie telefonicznej, otrzymanie pisma od klienta).
Działania można połączyć w projekty, gdy są związane z jednym klientem oraz są wykonywane w celu osiągnięcia zamierzonego celu.
W kampanię można połączyć grupy projektów odnoszące się do wielu kontrahentów, ale mające ten sam cel.
Korespondencja seryjna pozwala na przygotowanie szablonu listu i wydrukowanie go dla wybranej grupy kontrahentów lub przesłanie go pocztą elektroniczną. Taka korespondencja jest zapamiętywana jako zdarzenie związane z tym kontrahentem.
Dostępne są też kreatory, czyli narzędzie które umożliwia wprowadzanie danych przy użyciu jednego okna (nie trzeba przełączać się miedzy zakładkami, czy też modułami).
Istnieje możliwość przechowywania, a także archiwizowania dokumentów dotyczących kontrahenta w różnych formatach (.doc, .pdf,.xml, .jpg) przy użyciu załączników.
Przyjmowanie zleceń serwisowych
- Rejestrowanie serwisowanych urządzeń. Planowanie przeglądów dla poszczególnych urządzeń.
- Tworzenie zlecenia serwisowego przy przyjęciu urządzenia do naprawy lub przeglądu, trafia ono automatycznie na listę zadań, które ma wykonać serwisant.
- Dostępna pełna historia napraw wszystkich urządzeń
Prowadzenie wypożyczalni
Prowadzone są dwie listy:
-
Urządzenia – gdzie określony jest aktualny stan (czyli czy np. urządzenie zostało wypożyczone) oraz pełna historia wypożyczeń.
-
Wypożyczalnia – która może mieć powiązania z serwisem (ponieważ urządzenia muszą być poddawane przeglądom i naprawą).
Zalety modułów grupy CRM
- Tworzenie bazy kontaktów.
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami.
- Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy.
- Łatwy dostęp do informacji o klientach.
- Archiwizacja dokumentów.
- Poprzez przydział zadań oraz ich kontrolę występuje sprawna organizacja pracy.
- Zwiększa zadowolenie klientów.