Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
test
Ikona facebook Ikona twitter

enova365 - Ewidencja Środków Pieniężnych

Integralnym elementem systemu enova365 jest Ewidencja Środków Pieniężnych, której głównym zadaniem jest wsparcie pracy osób odpowiedzialnych za prowadzenie raportów kasowych, ewidencjonowanie wyciągów bankowych, prowadzenie rozliczeń z kontrahentami czy też windykacje należności w firmie.

Zadaniem modułu jest ujęcie wszystkich operacji związanych z przepływem środków pieniężnych w firmie, a więc Ewidencja Środków Pieniężnych gromadzi wszystkie informacje w postaci dokumentów, czy zapisów związane ewidencją kasowo-bankową. Informacje mogą pochodzić z pozostałych modułów lub mogą być bezpośrednio ewidencjonowane w module Ewidencja Środków Pieniężnych.

Na funkcjonalność opcji Ewidencja ŚP składają się:

  • Raporty - definiowanie nagłówków raportów kasowych i nagłówków wyciągów bankowych oraz ewidencjonowanie wpłat i wypłat bankowych.
  • Dokumenty kasowe - tworzenie dokumentów kasowych na podstawie kwitków KP i KW, raporty kasowe.
  • Przelewy - ewidencjonowanie, na podstawie listy zobowiązań, przelewów dla kontrahentów, pracowników oraz przelewów do urzędu skarbowego i ZUS-u. Z tej opcji prowadzona jest również komunikacja z systemami homebankingu w zakresie przesyłania przelewów w formie elektronicznej.
  • Dokumenty rozliczeniowe - tutaj ewidencjonowane są wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, potwierdzenia salda, kompensaty, rozliczenia zaliczek, delegacji, dokumenty cesji.
  • Delegacje (PWS) - umożliwienie rejestrowania wyjazdów służbowych, ich kosztów, etapów oraz rozliczanie całego przebiegu podróży zarówno w kraju jak i za granicą. Moduł ten dostępny jest po nabyciu odpowiedniej licencji.
  • Rozrachunki wg dokumentów - prezentowanie rozrachunków z podziałem na rodzaj dokumentu.
  • Rozrachunki wg kontrahentów - prezentowanie płatności i zapłat z podziałem na kontrahentów.
  • Zobowiązania i należności - prezentowanie zobowiązań i należności w różnych przekrojach
  • Wpłaty i wypłaty - miejsce prezentowania wpłat i wypłat, które zostały dodane na raportach bankowych i kasowych.
  • Sprawy windykacyjne - umożliwienie przeprowadzenia wewnętrznej windykacji przeterminowanych należności, tzw. windykacja przedsądowa.
  • Należności wg spraw - umożliwienie analizy windykacji od strony rozrachunków
  • Preliminarz - prezentacja prognozy płatności w oparciu o terminy płatności w wybranym okresie czasu, wprowadzanie planów przepływów finansowych na dany okres w ujęciu globalnym i szczegółowym. Moduł dostępny jest po nabyciu odpowiedniej licencji.
  • Matryce zapłat - definiowanie matryc, które służą usprawnieniu pracy w sytuacji, gdy mamy do wprowadzenia wiele podobnych zapłat.
  • Magazyn walut - możliwość prowadzenia Ewidencji walutowej. Mechanizm pozwala automatycznie wyliczać różnice kursowe od własnych środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku walutowym lub w kasie walutowej. Prezentuje obroty i zasoby.

Moduł umożliwia między innymi:

  • wystawianie dokumentów typu Kasa Wyda i Kasa Przyjmie (w dowolnej walucie),
  • sporządzanie dziennych lub okresowych raportów kasowych,
  • obsługę nieograniczonej liczby rachunków bankowych,
  • rejestrację wpłat i wypłat bankowych nie związanych bezpośrednio z zakupem lub sprzedażą takie jak: opłaty bankowe czy dopisane odsetki,
  • wprowadzania przelewów w dowolnej walucie, generowanie wydruków przelewów do Urzędu Skarbowego, ZUS-u, dla kontrahentów, dla pracowników,
  • prowadzenie raportów bankowych, Bank Przyjmie, Bank Wypłaci,
  • weryfikację na bieżąco raportów kasowych ze stanem gotówki w kasie
  • tworzenie dowolnej ilości tabel walut i kursów wymiany,
  • rozrachunki z kontrahentami (w tym rozrachunki walutowe),
  • dokumenty rozliczeniowe (noty odsetkowe, potwierdzenie sald, wezwania do zapłaty, kompensaty, cesje),
  • raporty o należnościach i zobowiązaniach (np. struktura wiekowa należności).
Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin