Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
test
Ikona facebook Ikona twitter

enova365 - Kadry Płace

System kadrowo-płacowy - w wersji złotej, przeznaczony jest do pełnej obsługi działu kadr i rachuby płac w firmach zatrudniających od kilkudziesięciu do kilku tysięcy pracowników, w tym agencji pracy tymczasowej. Odpowiednia parametryzacja systemu gwarantuje łatwość jego przystosowania do zmieniających się przepisów, w większości przypadków może być zrealizowana samodzielnie przez użytkownika programu. System gwarantuje, dozwoloną prawem pracy, swobodę w definiowaniu harmonogramów czasu pracy i składników wynagrodzenia. Możliwe są również rozliczenia wielowalutowe. Program współpracuje z Programem Płatnika i dowolnymi czytnikami - Rejestratorami Czasu Pracy (RCP). Konstrukcja programu gwarantuje pełną współpracę z programami pakietu MS Office. Integracja dotyczy zarówno standardowych wydruków (umowa o pracę, …, wypowiedzenie, świadectwo pracy) jak i zestawień przygotowywanych bezpośrednio przez użytkownika programu. Wbudowany język raportów pozwala na tworzenie zaawansowanych wydruków. System spełnia wszystkie wymagania polskiego ustawodawstwa w zakresie ewidencji danych kadrowych, naliczania wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, podatków oraz składek ZUS.

Kadry


Rozbudowana, posiadająca układ menu, ewidencja osobowa pozwala na zapisanie informacji takich jak: dane personalne (pracowników lub zleceniobiorców), dane o członkach ich rodziny, zasady wynagradzania (wynagrodzenie w stawce godzinowej lub miesięcznej, akord i prowizja, zawarte umowy cywilno-prawne), indywidualne ustawienia obowiązkowych i dobrowolnych ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz dane podatkowe (progi, koszty uzyskania, ulga podatkowa). Program pozwala z jednej strony na bezkarne usuwanie błędnych zapisów, z drugiej zaś strony mechanizm "zapisów historycznych" daje możliwość zapamiętywania istotnych modyfikacji - w programie pozostanie informacja o "starej" i "nowej" zawartości pola oraz dacie aktualizacji zapisu. Program pozwala również na odwzorowanie złożonej struktury organizacyjnej firmy.

Płace


Moduł Płace pozwala na rozliczenie pracowników etatowych, zleceniobiorców i właścicieli oraz osób z nimi współpracujących. Istnieje możliwość rozliczenia dowolnej umowy cywilnoprawnej rozliczanej na podstawie deklaracji PIT-11, PIT-8AR lub IFT-1. Definiowalny system algorytmów płacowych pozwala „uszyć na miarę” konfigurację elementów wynagrodzeń, standardowo niezdefiniowanych w systemie. W programie wbudowany jest również mechanizm korekt: nieobecności, błędnie wypłaconych elementów wynagrodzeń, nadpłaconych składek ZUS za wcześniejsze lata itp.

Kalendarze


Ergonomiczne kalendarze pozwalają na:

  • definiowanie indywidualnych rozkładów czasu pracy (w tym pracy w równoważnym czasie pracy, w różnych okresach rozliczeniowych),
  • odnotowanie odstępstw od założonego grafika (zarówno obecności, jak i nieobecności),
  • rozliczania nadgodzin do odbioru jako dzień wolny lub do wypłaty
  • bezpośrednią współpracę z automatycznymi Rejestratorami Czasu Pracy (RCP).

Deklaracje


W opcji tej zebrano deklaracje:

  • podatkowe: PIT-4R, PIT-11, PIT-8AR, PIT-R, PIT8C, IFT-1R, IFT-1. W programie można standardowo generować e-deklaracje.
  • deklaracje ZUS: zgłoszeniowe ubezpieczonych: ZUA, ZIUA, ZZA, ZWUA, ZCNA, rozliczeniowe: DRA, RCA, RZA, RSA. Ponadto współpracuje z Programem Płatnika - można eksportować (w formacie *.xml) wszystkie deklaracje zgłoszeniowe i rozliczeniowe.
  • PFRON: Wn-d – wniosek o wypłatę miesięcznego dofinansowania do wynagrodzeń pracowników niepełnosprawnych
  • GUS: w programie zawarte są podkładki pod deklaracje: DG-1, Z02, Z03, Z06. Istnieje również możliwość definiowania na etapie wdrożenia deklaracji Z-12.

Wydruki


Program posiada bardzo rozbudowany zbiór standardowych zestawień kadrowych i płacowych (min. ewidencję pracowników w różnych układach, ewidencję czasu pracy miesięczną i roczną, skierowania na badania lekarskie, szkolenia BHP, zaświadczenia o zarobkach, karty zasiłkowe, karty wynagrodzeń, karty przychodów, paski wypłat, listy płac w różnych układach, rachunki do umów cywilnoprawnych, wzorce umów o pracę, umów cywilnoprawnych itd.).

Zapewnia zbudowanie, w dowolnym układzie, wydruków w oparciu o dane z programu, co daje możliwość uproszenia procesu, różnego rodzaju, sprawozdawczości. Ponadto każdy wydruk może zostać przesłany do programów MS Word lub Ms Excel, gdzie może podlegać modyfikacjom zgodnie z potrzebami użytkownika.

PKZP


Pełna obsługa pracowniczych kas zapomogowo- pożyczkowych: rejestracja wpisowego i składek (wkładów), udzielanie pożyczek z tworzeniem harmonogramów  spłat,  raportowanie.  W  programie można definiować własne fundusze pożyczkowe.

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi


Ułatwia zarządzanie personelem, pozwala:

  • usprawnić proces ocen pracowniczych kwartalnych, półrocznych i rocznych,
  • ewidencjonować kursy i szkolenia pracownicze,
  • planować i przeprowadzać cały proces rekrutacyjny,
  • usprawnia analizę zapotrzebowania pracowników na określone stanowiska pracy.

Funkcje dodatkowe


  • Mechanizm cech – za pomocą których można opisywać dowolne obiekty w systemie (np. pracowników) wprowadzając dowolną liczbę dodatkowych informacji w postaci liczbowej, kwotowej, słownikowej, algorytmicznej lub wg daty.
  • Mechanizm tasków – jest mechanizmem, który pozwala zdefiniować dowolne przypomnienia dla użytkownika programu. Standardowo w programie zdefiniowane są przypomnienia o konieczności wysłania pracowników na szkolenia BHP, badania lekarskie oraz kończących się umowach o pracę.
  • Załączniki – do każdego pracownika można „dopiąć” listę dodatkowych plików w dowolnym formacie np. zdjęcia.
Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin