Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
Spis treści
test
Ikona facebook Ikona twitter

enova365 nowa

 

Czym jest enova365?

enova365 to jeden z najnowocześniejszych programów na polskim rynku, który zaliczany jest do systemów klasy ERP. Powstał on w celu poprawienia wydajności operacyjnej przedsiębiorstw. Już ponad 16 tys. polskich przedsiębiorców wykorzystuje to rozwiązanie. Poniżej przedstawiono kilka charakteryzujących go cech:

Program dostępny na dwa różne sposoby: w chmurze i lokalnie. Klient może korzystać z enova365 niezależnie od tego czy posiada własną infrastrukturę. Może kupić licencję na własność lub opłacać abonament za korzystanie z programu. Rozwiązanie abonamentowe wpisuje się w aktualne trendy. Klient nie tylko regularnie wydatkować mniejsze kwoty ale może również swobodnie zwiększać i zmniejszać liczbę licencji, z których korzysta - w miarę potrzeb.

Obszary zastosowania enova365

Umożliwia prowadzenie: księgowości, kadr, płac, magazynów, kas, fakturowania, ewidencję środków trwałych, obsługę procesów CRM, przepływu dokumentów, zleceń serwisowych i sprzętu powierzonego, pozwalający realizować zaawansowane funkcje magazynowe dla produkcji, obsługę szkoleń, wypożyczalni i wiele innych. Główne obszary zastosowania enova365 to:



Inne cechy ERP enova365 to:

  • Składa się z modułów co pozwala zakupić tylko wykorzystywane i potrzebne funkcjonalności.
  • Wszystkie moduły pracują z jedną wspólną bazą danych.
  • Poprawia wydajność operacyjną przedsiębiorstw.
  • Sprawdzone rozwiązanie klasy ERP wykorzystywane przez 17 500 organizacji z różnych dziedzin i specjalizacji.
  • Umożliwia dostosowanie działania do potrzeb klienta.
  • Pozwala tworzyć indywidualne, specjalizowane rozwiązania.
  • Zachowuje zgodność z przepisami dzięki bieżącym aktualizacjom, które dodatkowo dostarczają coraz to nowsze funkcjonalności.
 

Projektowany z myślą o użytkowniku:

  • Prosta i przyjazna obsługa.
  • Łatwa integracja z innymi rozwiązaniami np. branżowymi.
  • Zwiększa efektywność.
  • zapewnia kontrolę nad przebiegiem i rezultatem procesów w firmie - automatyzuje je.
  • Dostarcza różnych interfejsów, w zależności od potrzeb.
  • Umożliwia pracę poza biurem.
Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin