Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Logowanie
test
Ikona facebook Ikona twitter

Instrukcja dodatku - Generator wydruków PIT, IMIR, IFT1R

Dodatek może działać jako osobne rozszerzenie lub jako integralna część dodatku Mailer.

Dodatek umożliwia generowanie wydruków deklaracji dla PIT11, IFT-1R oraz IMIR.

 

Konfiguracja dodatku

1. Okno z ustawieniami - konfiguracja

Dla każdej grupy deklaracji (PIT-11, IFT-1R oraz IMIR) ustawienia są identyczne. Jeśli chcemy aby plik pdf był zaszyfrowany hasłem, musimy stworzyć cechę na deklaracji (tekstową), która zwróci nam hasło do pliku - następnie nazwę tej cechy należy wskazać w konfiguracji - w przeciwnym razie szyfrowanie hasłem nie zadziała.

W tym miejscu ustawiamy również domyślne parametry takie jak: ścieżka zapisu - czyli gdzie mają się zapisywać wygenerowane pliki pdf, podpisz PDF - podpisanie pliku certyfikatem, hasło PDF - wspomniane wcześniej.

W dll są wbudowane domyślne wydruki deklaracji, które są aktualizowane na bieżąco - jest opcja podpięcia swoich wydruków.

2. Używanie generatora.

W zależności od tego jakie deklaracje mamy oznaczone jako używaj - pojawią się stosowne przyciski na belce - dla przykładu IFT1R - Przycisk działa dla zaznaczonych deklaracji:

Po kliknięciu pojawi się okno z ustawionymi domyślnie parametrami (w konfiguracji):

Jeśli klient posiada nasz dodatek ERPIT.enova365.Mailer (po aktualizacji do najnowszej wersji) po jego odpowiednim skonfigurowaniu - będzie dostępna opcja wysłania deklaracji na maila - pod warunkiem, że pracownik ma przypisany adres e-mail w swojej kartotece.

Jeśli posiadamy Mailera - opcja jest aktywna:

Należy pamiętać o odpowiedniej konfiguracji w mailerze:
Należy włączyć wysyłkę deklaracji, wybrać skrzynkę pocztową z jakiej będą wysyłane oraz ustawić temat oraz treść maila.

 

3. Sprawdzanie błędów generowania / wysyłania deklaracji

Są 2 kategorie logów – związane z generowaniem pliku pdf oraz wysyłką maila

 

Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin