Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
test
Ikona facebook Ikona twitter

Handel i magazyn

Handel i magazyn to kompleksowy program do obsługi zamówień i magazynu. System magazynowy enova365 może zostać dopasowany do indywidualnych potrzeb każdej firmy. Umożliwia planowanie oraz jest otwarty na integrację i monitorowanie produkcji.

Moduł Handel enova365 wspiera prowadzenie działalności handlowej przedsiębiorstw z różnych branż. Podstawowe funkcje systemu pozwalają na tworzenie dokumentów, zarządzaniem towarami i cenami oraz przechowywanie informacji o kontrahentach, bankach i urzędach. Dodatkowo, moduł zintegrowany jest z Ewidencją Środków Pieniężnych, uzupełniając funkcjonalność o rozliczenia z kontrahentami oraz księgową Ewidencją Dokumentów i Rejestrem VAT.

  • Obsługa zamówień i zleceń

    Moduł Handel enova365 pozwala automatycznie utworzyć wiele dokumentów handlowych, m.in.: zamówień czy dokumentów magazynowych.
    Umożliwia zarządzanie zamówieniami dzięki takim informacjom, jak stan towaru w magazynie czy liczba zamówień. Istnieje możliwość rezerwacji przyszłych dostaw oraz ich liczbę. Możliwość przekazania zamówienia w formie elektronicznej.

  • Obsługa magazynu

    Umożliwia wyświetlanie historii i śledzenie aktualnego stanu magazynowego. Analizę rozchodów towaru i źródeł jego dostawy, które zostaną dostosowane do metody rozliczania. Istnieje ciągła inwentaryzacja bez wstrzymywania prac.
    Możliwość korzystania z różnych urządzeń mobilnych.

  • Sprzedaż

    Umożliwia wybór konkretnych partii towaru na pozycjach dokumentów sprzedaży. Dzięki temu w obrębie jednej faktury można podzielić płatność z uwzględnieniem różnych jej form i terminów. Może występować ujemny stan magazynu co oznacza wystawianie dokumentów sprzedaży na towar, którego aktualnie nie ma w magazynie.
    Możliwość wysyłania dokumentów za pomocą komunikatów EDI.

  • Zakupy

    Umożliwia rejestrację kosztów dodatkowych i przypisanie ich do konkretnych dokumentów zakupu towaru. Do jednego dokumentu zakupu istnieje możliwość stworzenia i przypisania wielu przyjęć magazynowych. Za pomocą komunikatów EDI można zaimportować dokumenty zakupów (do Systemu enova365).

  • Raporty i zestawienia

    Przygotowanie zestawień raportów. Umożliwia wystawianie elektronicznych dokumentów. Stworzenie indywidualnych warunków wyszukiwania danych i ich modyfikacji. Opracowanie sprawozdań jest możliwe dzięki szybkim mechanizmom generowania dokumentów i raportów. Zmiana kolorystyki dla wcześniej wprowadzonych warunków. Na przykład kolor czerwony na liście towarów odpowiada sytuacji, gdy stan magazynu znajduje się poniżej minimum.

Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin