Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
test
Ikona facebook Ikona twitter

Instalacja enova365 wraz z bazą demo - sposób 1

Instalację aplikacji należy wykonać będąc zalogowanym na użytkownika Windows posiadającym uprawnienia administratora. W poniższym wpisie instalacja aplikacji enova365 w wersji DEMO zostanie przeprowadzona w systemie operacyjnym Windows 10. Proces instalacji na starszych wersjach systemu Windows przebiega podobnie. W tym przypadku przed przystąpieniem do instalacji programu należy zainstalować oraz skonfigurować serwer baz danych, co zostało opisane tutaj.

Pobieramy plik - instalator programu enova365. Instalki programu zawsze udostępniamy Naszym Klientom na stronie tech.erpit.pl, skąd bez problemu można je pobrać. Należy tylko wybrać Instalatory enova365:

Następnie wskazujemy wersję enova365, którą chcemy zainstalować.

Zapisujemy instalator z rozszerzeniem exe:

Po pobraniu instalatora:

Otwieramy plik. Jeśli wystąpi taka potrzeba, zezwalamy aplikacji na wprowadzanie zmian na urządzaniu. Następnie Akceptujemy warunki umowy oraz przechodzimy Dalej:

W kolejnym kroku wskazujemy domyślną docelową lokalizację instalacji lub wskazujemy swoją i przechodzimy dalej:

Następne okno wyświetla dodatkowe opcje (Dodatki do programu enova365), na jakie możemy zgodzić się podczas instalacji. Dodatki te są opcjonalne, a dodatek AWW licencjonowany. SQL Server natomiast mamy już zainstalowany. Przechodzimy do kolejnego kroku.

W kolejnym oknie możemy zgodzić się na instalacje skrótu do programu na pulpicie.

Trwa instalacja programu. Czekamy na jej zakończenie.

Po zainstalowaniu programu enova365 z pozycji ostatniego okna możemy od razu uruchomić program, zapoznać się z ulotką zmian w wersji oraz wyświetlić warunki gwarancji.

Uruchamiamy program enova365 i przechodzimy do tworzenia bazy demo. Z górnego paska wybieramy Nowa baza danych -> Nowa baza MS SQL:

Zobaczymy następujące okienko:

Uzupełniamy dane. Najważniejsze i obowiązkowe do wypełnienia pola to: Nazwa serwera bazy danych - pozostawiamy domyślne, Nazwa firmy - określamy nazwę firmy, Nazwa bazy danych - pole uzupełni się automatyczne po wpisaniu nazwy firmy - można je zmienić, ale nie jest to konieczne. Odradzamy wprowadzanie spacji w nazwie bazy danych. Opcjonalnie możemy wprowadzić opis bazy danych. Zaznaczamy pole Aktywna na TAK. Uzupełnione dane:

Klikamy OK. Otrzymujemy komunikat, że w wskazanej lokalizacji nie ma bazy danych. A więc tworzymy nową bazę danych.

Wybieramy czy baza testowa ma zawierać pakiet srebrny czy złoty enova365. Możemy wypełnić bazę przykładowymi danymi demonstracyjnymi, aby baza nie była pusta. Możemy skorzystać z darmowej i pełnowymiarowej licencji demonstracyjnej, co czynimy lub wgrać własną, wykupioną licencję na program. (Co przedstawimy niżej).

Kolejno, możemy wybrać według jakiego wzorca zostaną uzupełnione dane w naszej bazie:

Tworzenie bazy danych:

Po krótkiej chwili baza danych i program jest gotowy do użytku:

Powyżej zaprezentowaliśmy Państwu instalację bazy demo wraz z licencją demonstracyjną. Jednak na naszej bazie demo możemy wykorzystać wykupioną licencję na program. Będąc w poniższym oknie podczas instalacji interesuje nas sekcja Licencja robocza. Wybieramy opcję Wprowadź licencję:

Mamy tutaj dwie możliwości. Możemy wskazać licencję w rozszerzeniu XML (Czyli, musimy wypakować plik z folderu ZIP) lub wskazać na zainstalowaną licencję (co jest możliwe jeśli na stanowisku już kiedyś instalowaliśmy licencję). Instalacja licencji została opisana tutaj, jednak by skorzystać z tej opcji musimy posiadać bazę w enova365. My wybieramy opcję Wczytaj licencję z pliku:

Przechodzimy do lokalizacji pliku i go wskazujemy oraz otwieramy:

Po wskazaniu pliku licencja zostaje wczytana do programu. Potwierdzamy przyciskiem OK:

Program powraca do okna instalacyjnego, w którym widzimy numer naszej licencji. Przechodzimy dalej:

Tworzenie bazy danych:

Po krótkiej chwili baza danych i program jest gotowy do użytku:

Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin