Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
test
Ikona facebook Ikona twitter

Skierowanie na badania lekarskie - Instrukcja obsługi

Dodatek konfigurujemy w Narzędzia -> Opcje -> ERPIT. Uzupełnienie ustawień polega na:

Mamy dwie zakładki do uzupełnienia: Ogólne oraz Parametry.

Zacznijmy od zakładki Ogólne:

  • Miejscowość - Możemy zdefiniować miejscowość, która automatycznie będzie uzupełniania na oknie z parametrami oraz na wydruku skierowania. Oczywiście nie jest to konieczne, jednak zaoszczędza to sporo czasu.
  • Widoczność przycisku wydruku - Możemy ustalić, czy chcemy korzystać z workera Wydrukuj badania lekarskie. Przycisk i jego działanie zostanie opisane w dalszej części instrukcji.

Przejdźmy do zakładki Parametry - jest to miejsce, w którym będziemy modyfikować wszystkie czynniki, stanowiska i zestawy stanowisk składające się na badania lekarskie.

Na widoku znajdują się 3 sekcje, każda z nich odpowiada kolejno liście:

  • Zestawów
  • Stanowisk
  • Parametrów badań (czynników)

Każdą z tych list możemy modyfikować w tym miejscu.

Klikając przycisk Nowy (Parametr badania) utworzymy nowy czynnik:

Określamy nazwę (jest to nazwa, która będzie się wyświetlać na wydruku) oraz wskazujemy, do jakiego typu dany parametr należy.

Parametr zostanie odpowiednio podstawiony na wydruku do określonego tutaj typu.

Typy, do jakich możemy zakwalifikować parametr:

  • Fizyczne
  • Pyły
  • Chemiczne
  • Biologiczne
  • Inne (Inne, w tym niebezpieczne)
  • Określenie stanowiska - tym typem określamy stanowisko

Stanowisko pracy dodajemy przy użyciu przycisku Nowy (Stanowisko):

Określamy nazwę oraz możemy przypisać parametry badania wcześniej zdefiniowane. Wybieramy Nowy (Parametr badania) i z listy rozwijanej wskazujemy, który parametr ma zostać przypisany do stanowiska:

Na liście parametrów w stanowisku możemy także usunąć niepożądany parametr, w tym celu zaznaczamy go na liście i klikamy przycisk Usuń.

Klikając przycisk Nowy (Zestaw) utworzymy nowy zestaw stanowisk:

Możemy określić nazwę oraz wskazać jakie stanowiska ma przechowywać. W celu przypisania stanowisk klikamy przycisk Nowy (Stanowisko) i z listy rozwijanej wskazujemy które stanowisko chcemy przypisać:

Możemy też usunąć niepożądane stanowisko, w tym celu zaznaczamy je na liście i klikamy przycisk Usuń.

Ustawienia konfiguracji możemy łatwo importować i eksportować.

Przykładowe okno konfiguracyjne:

Po ustawieniu konfiguracji okno wydruku z parametrami wygląda następująco:

Mamy możliwość:

  • Wybrania zestawu badań utworzonego wcześniej w narzędziach opcjach - Gdy wybierzemy stanowisko zaznaczą się wszystkie parametry tego stanowiska. Dodatkowo możemy zaznaczyć lub odznaczyć poszczególne parametry.
  • Wyklikania ręcznie parametrów i określenia stanowiska (parametry, które tutaj widzimy to te, zdefiniowane wcześniej w narzędziach opcjach).
  • Wyboru opcji Pusty szablon – pole to określa czy chcemy użyć pustego szablonu wydruku dla pracownika (Jeśli np. jest to kandydat na pracownika i nie mam jeszcze jego danych w systemie kadrowym enova365). Jeżeli zaznaczymy tą opcję dane pracownika będą podstawiane z tego co uzupełnimy na tym oknie:

  • Możemy wpisać miejscowość (Jeśli nie podaliśmy jej w konfiguracji) lub zmienić (jeśli zdefiniowaliśmy miejscowość wcześniej w opcjach konfiguracyjnych)
  • Określamy datę – pole określa datę na wydruku. Domyślnie podstawia się data bieżąca.
  • Wybieramy Rodzaj badania może być to badanie:

    • wstępne,
    • okresowe,
    • kontrolne.
  • Mamy też możliwość ustawienia dodatkowych czynników w tym oknie, które nie znajdują się w naszej konfiguracji. W tym celu należy ustawić parametr Dodatkowe czynniki na TAK.

    pojawią nam się następujące pola tekstowe. W tych polach możemy wprowadzić odpowiednie parametry oddzielając je znakiem „ ; ”

    To w jakim polu tekstowym dopiszemy parametr będzie świadczyć o tym w którym miejscu na wydruku się on pojawi.

Wydruk:

Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin