
enova365 - Członkowie
Moduł enova365 Członkowie obejmuje ewidencję członków oraz naliczanie i rejestrację wpłat składek. Dzięki temu modułowi uzyskujemy dostęp do pełnej ewidencji członków wraz z informacją o aktualnej liczbie i wpłatach składek członkowskich.
Obsługiwane są dwa rodzaje kartotek członków:
- Członkowie zwyczajni – osoby fizyczne będące członkami danej organizacji.
- Członkowie wspierający – osoby i instytucje deklarujące wsparcie finansowe dla organizacji.
Ewidencja członków obejmuje:
- rejestrację danych członka lub kandydata na członka (z podziałem na członka zwyczajnego lub wspierającego),
- powiązanie ewidencji członków z ewidencją kontrahentów,
- procesy nadania statusu oczekującego na przyjęcie, przyjęcia w poczet członków oraz skreślenia z listy członków.
Funkcjonalność składek członkowskich obejmuje:
- definiowanie zasad naliczania składek, z możliwością określania indywidualnych składek dla poszczególnych członków,
- okresowe naliczanie składek członkowskich,
- rejestrację wpłacanych składek,
- kontrolę stanu opłacenia składek (ściągalności składek), ustalanie sald wpłaconych składek dla poszczególnych członków, za poszczególne okresy i narastająco, umarzanie składek.
Ewidencja składek zintegrowana jest z modułem Ewidencji Środków Pieniężnych, co zapewnia wspólne dla całego systemu enova365 zarządzanie płatnościami, a także z modułem Księga Handlowa oraz modułem Handel.