
Harmonogram zadań
Do czego może przydać się Harmonogram zadań?
Większość cykli przebiegających w firmie ma swoje konkretne terminy. Harmonogram zadań enova365, to narzędzie, które może inicjować rozpoczęcie procesu we właściwym (określonym) czasie. Harmonogram zadań cyklicznie sprawdza, czy w bazie danych istnieją konkretne zadania do wykonania. Wskazuje na zadanie oraz uwzględnia harmonogram, według którego ma być wywoływane.
Dwoma kluczowymi pojęciami w Harmonogramie zadań są wyzwalacze i akcje:
- wyzwalacz: powoduje uruchomienie zadania,
- akcja: jest pracą wykonywaną po uruchomieniu zadania.
Harmonogram zadań można dowolnie konfigurować tak, aby sprostał najbardziej wymagającym oczekiwaniom.
Przykładowe zadania wykonywane przez Harmonogram zadań (wymaga uprawnień do innych modułów enova365, w których realizowane są poniższe czynności):
- wysyłanie powiadomień o niezapłaconych fakturach do dłużników,
- generowanie raportów np. na koniec miesiąca,
- przypomnienie o zbliżającym się terminie np. płatności
- automatyczne aktualizowanie kursów walut,
- automatyczne tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
Harmonogram zadań to:
- automatyzacja zadań, które dotychczas wymagały akcji użytkownika
- eliminacja ryzyka błędów,
- zmniejszenie pracochłonności obsługi ważnych czynności