
enova365 - Serwis
Moduł enova365 Serwis pozwala na rejestrowanie przyjmowanych urządzeń w ramach obsługi zleceń serwisowych. Dzięki powiadomieniom e-mail lub SMS moduł pozwala na automatyzację procesu informowania klienta o etapie realizacji zlecenia. Funkcjonalność modułu jest oparta o urządzenie, czyli element reprezentujący przedmiot, który jest serwisowany. Dla każdego urządzenia dostępna jest pełna historia jego napraw oraz przeglądów. Wyposażony jest w mechanizmy, które łączą się z pozostałymi modułami programu.
Funkcjonalność modułu:
- Zlecenia serwisowe - w chwili przyjęcia urządzenia do naprawy tworzone jest zlecenie serwisowe, które automatycznie może trafiać na listę zadań do wykonania przez danego operatora,
- Przeglądy - na podstawie określonych częstotliwości przeglądów i okresu gwarancyjnego można zaplanować przyszłe przeglądy dla urządzeń. Program automatycznie informuje o konieczności wykonania przeglądu serwisowego,
- Funkcja automatycznych powiadomień - funkcja zapamiętuje i wiąże urządzenie oddane do naprawy lub przeglądu z kontrahentem.