Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365

      • Import urzędów skarbowych w enova365
      • Licencja w enova365 – wczytanie
      • Dodawanie kontrahenta podczas wystawiania dokumentu
      • Pobieranie danych kontrahenta z bazy GUS-BIR
      • Zmiana hasła w enova365
      • Korekta parametrów VAT
      • Split payment w enova365
      • JPK
      • Instalacja i konfiguracja multi od wersji 2006
    • Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
  • Oferta
    • Dla magazynu

      • Erpit WMS standard
    • ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
    • Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
    • Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS standard
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
  • Cennik
  • Kontakt
  • Logowanie
test

enova365 - Workflow

Moduł enova365 Workflow to integralna część systemu enova365. Daje to wiele korzyści, m.in.: korzystanie z zarządzania procesowego w całej aplikacji, która intuicyjnie organizuje i automatyzuje pracę. Workflow służy przede wszystkim do organizacji przepływu pracy w firmie poprzez automatyzację procesów biznesowych, porządkowania grup zdań poprzez przypisanie ich do użytkowników w postaci procesów (niezależnych od obszaru firmy). Umożliwia sprawne zarządzanie procedurami w firmie oraz minimalizuje ryzyko wystąpienia błędu. Pomaga w przyspieszaniu procesu przepływu dokumentów pomiędzy działami i pracownikami. Dzięki Workflow zyskujemy szybki wgląd do źródłowych dokumentów oraz na bieżąco możemy kontrolować terminy realizacji zadań.

W jakich modułach enova365 szczególnie przydaje się Workflow?

Workflow pomocny jest we wszystkich modułach. Pomoże w przepływie informacji pomiędzy poszczególnymi modułami: Sprzedaż i CRM (np. generowanie stanów magazynowych dla handlowców) lub Kadry Płace i HR (np. rozliczanie delegacji).

Funkcjonalność modułu:

  • Łatwość zdefiniowania procesów, w których dokumenty, informacje lub zadania są przekazywane od jednego uczestnika do następnego
  • Automatyzacja pracy za pośrednictwem procesów określa sposób działania w przypadku codziennych czynności według odpowiednich procedur zarządczych
  • Odpowiednio zdefiniowany proces pozwala zaangażować osoby decyzyjne, których akceptacja jest niezbędna w celu dalszego prowadzenia zadania
  • Eliminacja niepotrzebnych przestojów w pracy oraz ewentualnych błędów
  • Pracownik nie musi znać wszystkich procedur organizacyjnych obowiązujących w firmie
  • Pracownicy są informowani o zadaniach oraz o terminach ich wykonania
Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Os. Bolesława Chrobrego 35/52

60-681 Poznań

+48 601 720 038

+48 618 228 635

sprzedaz@erpit.pl

Social media