Dnia 24.10.2019 roku została wydana nowa wersja programu enova. Wersja 1910.0.0 zawiera zarówno poprawki dotychczasowych funkcjonalności jak i nowe opcje w modułach oraz zastępuje wersję enova365 1908.0.2

Najbardziej istotne zmiany dotyczą m.in.:

  • Księgowość – Split payment, dekrety zamknięcia, definiowalne formularze zapłat, praca na wielu bazach: kopiowanie ustawień list, rejestracji wydruków i elementów konfiguracji.
  • Handel – Korekty zbiorcze dokumentów, Split payment.
  • Kadry Płace – Zajęcia komornicze w szczególności dotyczące przypadku osoby do 26. roku życia, poprawa algorytmów: podatkowy, podstawa ekwiwalentu.
  • CRM – mechanizm pobierania danych z GUS wraz z możliwością masowego pobierania danych kontrahentów oraz porównania danych z bazą GUS, mechanizm dodawania dokumentów CRM do zadań i zdarzeń z uwzględnieniem funkcjonalności seryjnego wiązania dokumentów.
  • BI – kopiowanie wizualizacji, kolorowanie wskaźników przez referencje.
  • Oraz zmiany ogólnosystemowe dotyczące zmiany w mechanizmach szyfrowania danych: większe bezpieczeństwo.

 

Dla naszych klientów najnowsza wersja do pobrania tutaj.

Dla przypomnienia, Ustawa z dnia 9 sierpnia 2019 roku o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw wprowadziła szereg istotnych modyfikacji dotyczących Mechanizmu Podzielonej Płatności (tzw. Split payment).

Przepisy w/w ustawy zaczną obowiązywać od dnia 1 listopada 2019 roku. W związku z czym, zapraszamy do zapoznania się z artykułem objaśniającym działanie nowych funkcjonalności związanych z Mechanizmem Podzielonej Płatności/Split Payment w enova365.

Kliknij, aby przejść do artykułu.