Miniaturka artykułu
Opublikowano: 09-10-2024, Agata

Weryfikacja błędów przy imporcie zamówień - logi


Zakładka "Logi" to miejsce, gdzie znajdują się informacje o wszystkich błędach, które mogą wystąpić podczas pracy w systemie enova365, np. błędy importu zamówień. Ze względu na ich potencjalnie dużą liczbę, dla lepszej czytelności, warto je przeglądać właśnie w tej zakładce.


Wykorzystanie dodatku eCommerce ERPIT

1. Typ importu: Od wybranej daty

Podsumowanie synchronizacji zamówień prezentuje się następująco:
Pobrano: 100, Dodano: 99, Pominięto: 1, Błędy: 1

System celowo nie pobiera zamówień z błędami, aby proces mógł przebiegać bez przestojów. W przypadku większej liczby zamówień, wszystkie informacje o błędach są dostępne w logach. Na przykład, jeśli pobieramy 100 zamówień, a jedno z nich generuje błąd, to 99 zamówień zostanie zaimportowanych, a szczegóły dotyczące błędu dla tego jednego będą dostępne w systemowych logach.


Przykład błędu z logu "ErpitEcommerceSync":
Błąd dokumentu ID: '226341690' => 'Na pozycji dokumentu handlowego 'ZO/?/24 - Bufor' nie można użyć wykluczonego z magazynu 'wyroby gotowe' towaru '9120008995102 - Zestaw prezentowy - Malina i rabarbar z sokiem jabłkowym' (ZO/?/24 - Bufor; Lp: 2).


Problem wynikał z faktu, że zestaw prezentowy nie był oznaczony jako produkt dostępny w magazynie "wyroby gotowe", Po zmianie typu z towaru na produkt zamówienie zostało poprawnie pobrane.
 

2. Typ importu: Jeden (Tylko Baselinker)

Dodatkowa uwaga dotycząca pobierania zamówień: Zamówienia są pobierane do bieżącej daty, obejmując wszystkie od ostatniego pobrania do dnia dzisiejszego. Jeśli jakieś zamówienie nie zostanie pobrane z wcześniejszą datą, można je pobrać indywidualnie według ID Baselinkera, co jest przydatne przy weryfikacji błędów pobierania.

Podczas pobierania pojedynczego zamówienia, w logach można sprawdzić błędy z nim związane.