Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
Spis treści
Tytuł miniatury
Ikona udostępnienia na Facebooku Ikona udostępnienia na Twitterze Ikona udostępnienia na Linkedinie

Interfejs okienkowy JPK_VDEK

27 sierpień 2020
ikona autora Agata

Naszą ideą jest przedstawienie trzech istotnych definicji, jakie możemy ustawić, zmodyfikować ręcznie.

Typ dokumentu

Przypisujemy do wybranych typów dokumentów. Używamy do oznaczeń dokumentów zakupu i sprzedaży na definicjach dokumentów ewidencji oraz na samych dokumentach ewidencji. Istotne typy dokumentów to:

  • FP - Faktura, o której mowa w art. 109 ust. 3d ustawy (Faktura do paragonu)
  • RO – Dokument zbiorczy wewnętrzny zawierający sprzedaż z kas rejestrujących
  • WEW – Dokument wewnętrzny

 

Grupy towarowe (stan na dzień dzisiejszy)

Uwzględniamy, gdy na dokumencie pojawi się towar lub usługa z takiej grupy. Nadajemy oznaczenia bezpośrednio na dokumentach sprzedaży w ewidencji dokumentów i na dokumentach sprzedaży w module Handel (wyliczane automatycznie na podstawie kartotek znajdujących się na pozycjach faktury sprzedaży i oznaczeń tych kartotek).

  • 01 Napoje oraz wyroby alkoholowe
  • 02 Paliwa stałe i płynne / Produkty górnictwa i wydobywania
  • 03 Oleje opałowe oraz smary z wyłączeniami
  • 04 Wyroby tytoniowe
  • 05 Odpady
  • 06 Urządzenia elektroniczne oraz części i materiały do nich
  • 07 Pojazdy samochodowe oraz części samochodowe
  • 08 Metale szlachetne oraz nieszlachetne
  • 09 Leki i wyroby medyczne
  • 10 Budynki, budowle i grunty
  • 11 Usługi związane z przenoszeniem uprawnień do emisji gazów cieplarnianych
  • 12 Usługi o charakterze niematerialnym (m.in. zarządcze, doradcze, prawne)
  • 13 Transport i gospodarka magazynowa

 

Procedura VAT

Dokument będzie jednej bądź kilku z tych procedurom podlegał.

  • Sprzedaży:
    • B_MPV_Prowizja - Świadczenie usług pośrednictwa oraz inne usługi dotyczące transferu bonu różnego przeznaczenia
    • B_SPV - Transfer bonu jednego przeznaczenia dokonany przez podatnika działającego we własnym imieniu
    • B_SPV_Dostawa - Dostawa towarów oraz świadczenie usług, których dotyczy bon jednego przeznaczenia na rzecz podatnika, który wyemitował bon
    • EE - Świadczenie usług telekomunikacyjnych, nadawczych i elektronicznych
    • I_42 - Wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów następująca po imporcie tych towarów w ramach procedury celnej 42 (import)
    • I_63 - Wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów następująca po imporcie tych towarów w ramach procedury celnej 63 (import)
    • MPP - Transakcja objęta obowiązkiem stosowania mechanizmu podzielonej płatności
    • MR_T - Świadczenie usług turystyki opodatkowane na zasadach marży
    • MR_UZ - Dostawa towarów używanych, dzieł sztuki, przedmiotów kolekcjonerskich i antyków, opodatkowana na zasadach marży
    • SW - Dostawa w ramach sprzedaży wysyłkowej z terytorium kraju
    • TP - Istniejące powiązania między nabywcą a dokonującym dostawy towarów lub usługodawcą
    • TT_D - Dostawa towarów poza terytorium kraju dokonana przez drugiego w kolejności podatnika VAT, w ramach transakcji trójstronnej w procedurze uproszczonej
    • TT_WNT - Wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów dokonane przez drugiego w kolejności podatnika VAT w ramach transakcji trójstronnej w procedurze uproszczonej

  • Zakupu:
    • IMP - Oznaczenie dotyczące podatku naliczonego z tytułu importu towarów, w tym importu towarów rozliczanego
    • MPP - Transakcja objęta obowiązkiem stosowania mechanizm podzielonej płatności

Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin