Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
      • E-Commerce
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Pomoc zdalna
  • Panel klienta
  • Logowanie
Spis treści
Tytuł miniatury
Ikona udostępnienia na Facebooku Ikona udostępnienia na Twitterze Ikona udostępnienia na Linkedinie

Praca zdalna na enova365

26 marzec 2020
ikona autora Paulina

W związku z obecną sytuacją wiele firm przeszło na tryb pracy zdalnej. W związku z czym, informujemy, że enova365 jest przygotowana i umożliwia pracę zdalną. System posiada wersję multi, a tym samym umożliwia pracę na kilku interfejsach i urządzeniach w dowolnym miejscu.

Dlaczego warto przejść na wersję multi enova365?

  • możliwość pracy zdalnej w łatwy sposób,
  • korzystanie z chmury,
  • przejrzysty i nowoczesny interfejs,
  • mobilność, szybkość i łatwość użytkowania,
  • system dostosowany do pracy na wielu interfejsach i urządzeniach.

Co zyskasz podnosząc się do wersji multi?

  • wersja przeglądarkowa (multi) to 100% funkcjonalności, a więc zawiera moduły podstawowe oraz dodatkowe wersji okienkowej (standardowej),
  • wersja multi pozwala na korzystanie z enova365 z poziomu różnych urządzeń – komputer stacjonarny, laptop, tablet czy smartfon dzięki możliwości korzystania z różnych interfejsów:
    1. okienkowy,
    2. przeglądarkowy,
    3. komórkowy (smartfony z systemem Android),
  • w ramach funkcjonowania firmy, użytkownicy mogą dowolnie dobierać interfejs, który jest dla nich wygodny ze względu na posiadane urządzenia oraz miejsce pracy – system pracuje w ramach jednej bazy danych i wszystkie dane są na bieżąco aktualizowane,
  • wersja multi pozwala na korzystanie z systemu enova365 o każdej porze – niezależnie od miejsca, w którym użytkownik się znajduje posiada dostęp do danych firmowych,
  • wersja multi jest także dostępna w ramach usługi enova365 SaaS, która daje bezpieczeństwo ciągłości usługi gwarantowane przez Microsoft,

Osoby zainteresowane przejściem na wersję multi systemu enova365 serdecznie zapraszamy do kontaktu.

Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin