Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
Tytuł miniatury
Ikona udostępnienia na Facebooku Ikona udostępnienia na Twitterze Ikona udostępnienia na Linkedinie

Indywidualne listy danych

10 wrzesień 2020
ikona autora Agata

Gdybyśmy chcieli na zakładce, na której występuje lista mieć dane, które będą ujmować zapisy w sposób analityczny należałoby zrobić osobną listę. M.in. po to by szybkość obsługi listy w układzie podstawowym była zachowana. Wyciąganie dodatkowych danych analitycznych do podsumowań obciąża listę i powoduje uruchomienie workerów, których ładowanie trwa dłużej. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest stworzenie podlisty listy głównej, na której wyciągamy jakieś dodatkowe workery, uzyskujemy dodatkowe informacje. Przedstawimy przykładowy przykład w moduł handel, na liście FV sprzedaży:

W przypadku FV sprzedaży chcielibyśmy wiedzieć, które dokumenty są zapłacone, a które nie i w jakim stopniu. W związku z tym tworzymy osobną listę analityczną. Z menu Folder wybieramy Listę.



Podajemy nazwę, np. Płatność do dokumentów oraz zatwierdzamy dla kogo ta lista będzie dostępna.



Nagłówek zakładki zmienił Nam się na podaną wcześniej nazwę „Płatność do dokumentów”. A ścieżka do tej zakładki jest pokazana w lewym dolnym rogu. Klikając folder możemy zobaczyć Naszą założoną nową listę, która jest udostępniona w strukturze modułu.



Kształt przedstawia się standardowy, a chcielibyśmy uzyskać bardziej analityczny wygląd tej listy. W tym celu wywołujemy Organizator. Włączamy zakładkę „Pola”. Wyszukujemy Workers, a następnie Płatność dokumentu. Z tych płatności wyciągamy następujące właściwości „Do rozliczenia” i „Rozliczono”. Wartości dotyczą wartości Brutto w takim razie nie potrzebne Nam są dane jak Netto oraz VAT, usuwamy te kolumny. W ten sposób lista zawiera tylko niezbędne dla Nas dane. I zarazem są to dane w nowym ujęciu, mianowicie w kontekście rozliczenia dokumentu.



WAŻNE! Do każdej listy można utworzyć własną podlistę.

Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin