Prowadząc sprzedaż wykorzystujemy zwykle różne kanały. Klasycznie pozyskujemy klientów w sklepach detalicznych, hurtowaniach, czy wysyłając do klientów przedstawicieli handlowych. Coraz częściej jednak sięgamy po inne kanały sprzedaży. Głownie elektroniczne / internetowe.

Panowanie nad sprzedażą przy różnych kanałach stanowi spore wyzwanie. Kanałów może być sporo. Możemy korzystać z:

  • sklepów detalicznych
  • sprzedaży hurtowej
  • sprzedaży przedstawicieli handlowych
  • sprzedaży hurtowej internetowej: system B2B
  • sprzedaży detalicznej internetowej: sklepy internetowe, systemy B2C
  • platform sprzedażowych np. allegro
  • innych

Jeżeli dysponowalibyśmy nieograniczoną ilością towaru nie było by problemu z zapewnieniem dostaw do klientów. W przypadku jednak gdy stan jest ograniczony - a często jest to im więcej kanałów sprzedaży tym trudniej zapanować nad magazynowanymi zasobami.

Nowoczesna organizacja oczywiście używa systemów magazynowych lub systemów klasy ERP aby panować nad zasobami magazynowymi. Jednak czy są one powiązane z systemami odpowiedzialnymi za sprzedaż. Czy są tam prawidłowe dane?

Nasza firma w swoich działaniach opracowuje dla klientów rozwiązania, które mogą wspierać wielokanałową sprzedaż. Nasze rozwiązania są tworzone głównie w oparciu o system ERP enova365 dla którego tworzymy rozwiązania dodatkowe. Te rozwiązania pozwalają na zaawansowaną i wygodną w użytkowaniu integrację z zewnętrznymi systemami. Tworzymy w ten sposób spójne systemy zarządzania sprzedażą w ramach systemu ERP. Nasze rozwiązania zostaną omówione poniżej. Są to rozwiązania gotowe do użytku po zainstalowaniu i krótkiej konfiguracji lub wymagające dostosowania do konkretnych potrzeb klienta.

indywidualnie wykonane od podstaw sklepy internetowe


W ramach prac tworzymy nowoczesne, responsywne i zgodne z SEO sklepy internetowe. Są one integrowane z systemem enova365. Poziom integracji jest zależny od potrzeb. Mogą być synchronizowane tylko kartoteki towarowe, ceny, stany magazynowe ale możliwe jest też synchronizowanie opisów, danych dla SEO, obrazów. W drugą stronę synchronizowane są zamówienia, które są pobierane do programu enova365 gdzie mogą być przetwarzane i opcjonalnie rezerwować towar.

integracja z platformą sklepową shoper


Platforma shoper jest jedną z popularniejszych i łatwych w obsłudze platform sklepów internetowych. Dzięki temu integracja z systemem enova365 może być bardzo zaawansowana. Mamy opracowane rozwiązanie pozwalające na jednoczesną obsługę kilku sklepów. Obsługujemy z poziomu wariantowość, płatności, galerie zdjęć, opisy wraz z osadzonymi obrazkami, hasła dla SEO i wiele innych elementów.

integracja z platformą allegro


Posiadamy w ofercie dodatek do programu enova365 pozwalający nie tylko na pobieranie złożonych przez klientów zamówień ale również na wystawianie aukcji. Dodatek został opracowanych zgodnie z nowym API allegro opartym o technologię REST. Dodatek pozwala na wystawianie i edycję prostych aukcji, aukcji wariantowych, aukcji uwzględniających gratisy. Natomiast dla zakupów obsługujemy zamówienia z różnymi formami wysyłki. Również z obsługą Allegro Smart. Więcej o dodatku można przeczytać w osobnym artykule.

Mobilny Handlowiec


Mobilny Handlowiec to jedno z naszych najciekawszych rozwiązań. To aplikacja na smartfony i tablety działająca zarówno w trybie online jak i offline. Pozwala ona na obsługę łatwą obsługę procesów sprzedażowych. Projektując ją, zwracaliśmy dużą uwagę na sprawność rejestracji zamówień tak aby przedstawiciel mógł skupić się na rozmowie z klientem, a nie na walce z urządzeniem technicznym.
Więcej o Mobilnym Handlowcu można przeczytać tutaj