Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
Tytuł miniatury
Ikona udostępnienia na Facebooku Ikona udostępnienia na Twitterze Ikona udostępnienia na Linkedinie

enova365 w wersji 2010.0.0 i 2010.0.1

22 październik 2020
ikona autora Agata

enova365 oferuje nowe funkcjonalności do programów wersji 2010.0.0 i 2010.0.1 z dnia 22.10.2020 r. Nowości dostępne są w obszarze związanym z finansami i księgowością, produkcją, handlem, zarządzaniem magazynem, procesami, kadrami i płacami a także business intelligence.

Funkcjonalność Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego, związanego z finansami i rachunkowością została poszerzona o możliwość samofakturowania oraz wprowadzania dokumentów zakupu i sprzedaży do ewidencji dokumentów księgowych. Umożliwiono także m.in. wystawianie faktur Proforma, korektę rabatowych sprzedaży, pobieranie danych kontrahenta z serwisu GUS oraz możliwość sprawdzania Statusu VAT kontrahenta na Białej Liście.

W module produkcji utworzono opcję zdefiniowania osób wzorcowych i rzeczywistych o określonych kompetencjach, które można przydzielać do operacji m. in. w technologii i w zleceniach produkcyjnych.

Model handel i magazyn zostały uzupełnione o poszerzoną listę obsługiwanych terminali płatniczych, możliwość wystawiania dokumentów handlowych z transakcji z zagranicznymi Kontrahentami a także bazę danych, w której można dane niniejszych Kontrahentów, takie jak między innymi dane kontaktowe zapisać.

Równie przydatną funkcjonalnością, która została wprowadzona są tooltipy dla wskaźników Business Intelligence, które ułatwiają dostęp do informacji miedzy innymi w zakresie prezentowanej na wskaźniku wartości.

W obszarze procesów znaczące zmiany nastąpiły w Pulpicie Klienta Biura Rachunkowego, gdzie m.in. dodano elementy DMS, dzielące się na dwie listy w postaci dokumentów DMS i zadań oczekujących.

Funkcjonalności zostały wprowadzone także w obszarze kadr i płac, gdzie zdefiniowano nowe wnioski pracownicze związane z nieobecnościami m.in. "e-wniosek o anulowanie nieobecności", czy e-wniosek o urlop bezpłatny, macierzyński, czy rodzicielski. Rozbudowano także algorytm storna płacowego w celu obsłużenia korekt składek PPK i wypłat osób poniżej 26 roku życia oraz wprowadzono szereg zmian związanych z obsługą PPK.

Zachęcamy do zapoznania się z pełną wersją ulotki NOWOŚCI..

Lista załączników

Zawartość jest dostępna dla zalogowanych użytkowników

Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin