Miniaturka artykułu
15-01-2021, Agata

Nowoczesny system CRM usprawni pracę

Customer Relationship Management (CRM) to narzędzie służące do zarządzania relacjami z Klientami. Do bazy danych CRM w enova365 dostęp możliwy jest z dowolnego urządzenia, wystarczy podłączenie do przeglądarki internetowej, co ułatwia pracę poza siedzibą firmy. Najważniejsze mechanizmy systemu, a także dodatkowe funkcję to:


  • Sprzedaż
  • Dział sprzedaży przechowuje w systemie wszystkie dane dotyczące kontrahentów. To niezwykle przyspiesza pracę.
  • CRM to także narzędzie, które pozwala na obsługę lejka sprzedażowego, czyli przepływu leadów oraz ewidencję procesów sprzedażowych.

  • Marketing
  • Pomaga w analizie i jeszcze lepszym dostosowaniu komunikatów do określonych grup odbiorców.
  • Możemy śledzić lejek sprzedażowy, definiować leady.

  • Praca zdalna i praca hybrydowa
  • Pozwala na zarządzanie zadaniami w czasie pracy rozproszonej.

  • Sprawna praca biura
  • Umożliwia planowanie zastępstw w firmie.

  • Integracja
  • Możliwość integracji z zewnętrznymi narzędziami np. poprzez API.

enova365 udostępnia możliwość przetestowania bezpłatnej wersji demonstracyjnej - program CRM dostępny przez 7 dni. Do pobrania tutaj.