15-01-2021, Agata
Nowoczesny system CRM usprawni pracę
Customer Relationship Management (CRM) to narzędzie służące do zarządzania relacjami z Klientami. Do bazy danych CRM w enova365 dostęp możliwy jest z dowolnego urządzenia, wystarczy podłączenie do przeglądarki internetowej, co ułatwia pracę poza siedzibą firmy. Najważniejsze mechanizmy systemu, a także dodatkowe funkcję to:
- Sprzedaż
- Dział sprzedaży przechowuje w systemie wszystkie dane dotyczące kontrahentów. To niezwykle przyspiesza pracę.
- CRM to także narzędzie, które pozwala na obsługę lejka sprzedażowego, czyli przepływu leadów oraz ewidencję procesów sprzedażowych.
- Marketing
- Pomaga w analizie i jeszcze lepszym dostosowaniu komunikatów do określonych grup odbiorców.
- Możemy śledzić lejek sprzedażowy, definiować leady.
- Praca zdalna i praca hybrydowa
- Pozwala na zarządzanie zadaniami w czasie pracy rozproszonej.
- Sprawna praca biura
- Umożliwia planowanie zastępstw w firmie.
- Integracja
- Możliwość integracji z zewnętrznymi narzędziami np. poprzez API.
enova365 udostępnia możliwość przetestowania bezpłatnej wersji demonstracyjnej - program CRM dostępny przez 7 dni. Do pobrania tutaj.