Obsługa konta bankowego w enova365 dla klientów mBank
Obsługa konta bankowego w enova365 teraz również dla Klientów mBank!
Integracja rachunku bankowego z systemem ERP pozwala osiągnąć szereg korzyści, automatyzuje czynności związane z obsługą rachunku, zapewnia wygodę pracy i bezpieczeństwo danych. Teraz rozwiązanie enova365 Webservice dostępne jest również dla klientów korzystających z usług mBank.
enova365 Webservice umożliwia uzyskanie dostępu do aktualnych danych o stanie konta bez konieczności logowania do systemu bankowości elektronicznej. Funkcjonalności enova365 Webservice pozwala na wymianę informacji pomiędzy bankiem a systemem ERP. Dzięki niej możliwe staje kontrolowanie i wykonywanie czynności na operacjach bankowych z poziomu enova365 bez konieczności logowania się do systemu bankowego. Funkcja ta dostępna jest dla Klientów, którzy korzystają z modułu dodatkowego enova365 Elektroniczne Wyciągi Bankowe. Usługa dostępna jest teraz dla: BGŻ BNP Paribas, Bank PEKAO, ING Bank Śląski, Bank Millennium, Alior Bank oraz mBank.
Jak działa integracja rachunku bankowego z systemem ERP?
Webservice to mechanizm dwustronnej komunikacji pomiędzy systemami, opartej o Internet. Dzięki temu wymiana informacji następuje w sposób automatyczny, a prezentowane dane są na bieżąco aktualizowane. Obsługa rachunku bankowego w enova365 to szereg funkcjonalności, które umożliwiają:
- sprawdzenie salda dostępnych środków dla rachunku bankowego połączonego z serwisem bankowym,
- import historii operacji za wybrany okres dla wskazanego rachunku bankowego,
- import wyciągów bankowych bezpośrednio z systemu bankowego,
- eksport zatwierdzonych przelewów w paczkach według dat lub jako pojedyncze przelewy,
- aktualizację statusów transakcji z systemu bankowego bezpośrednio w enova365.