17-02-2020, Paulina
e-teczki - darmowy e-book
Od 1 stycznia 2019 r. weszły w życie rewolucyjne wręcz zmiany w prowadzeniu i przechowywaniu dokumentacji pracowniczej. Pracodawcy mają teraz wybór pomiędzy prowadzeniem akt w formie papierowej lub elektronicznej. Dokumentacja pracownicza prowadzona w formie elektronicznej stała się równoważna z dokumentacją w wersji papierowej.
Przepisy o elektronicznej dokumentacji pracowniczej to konsekwencja coraz większego stopnia cyfryzacji w przedsiębiorstwach. Po działach sprzedaży czy księgowości nadszedł czas na digitalizację procesów w działach kadr.
e-teczki - dokumentacja pracownicza na kliknięcie
Darmowa publikacja dołączona jest do wpisu dla zalogowanych użytkowników, a w niej m.in.:
- Jak przejść na elektroniczną formę dokumentacji pracowniczej?
- Jakie wymogi powinno spełniać oprogramowanie do digitalizacji akt pracowniczych?
- Jakie wyzwania i korzyści niesie ze sobą przejście na e-teczki?
- Jak obsłużyć dokumentację pracowniczą w enova365