Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365

      • Import urzędów skarbowych w enova365
      • Licencja w enova365 – wczytanie
      • Dodawanie kontrahenta podczas wystawiania dokumentu
      • Pobieranie danych kontrahenta z bazy GUS-BIR
      • Zmiana hasła w enova365
      • Korekta parametrów VAT
      • Split payment w enova365
      • JPK
      • Instalacja i konfiguracja multi od wersji 2006
    • Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
  • Oferta
    • Dla magazynu

      • Erpit WMS standard
    • ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
    • Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
    • Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS standard
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
  • Cennik
  • Kontakt
  • Logowanie
test

enova365 w wersji 2012.4.7 z dnia 15.02.2021r.

15 luty 2021
Paulina

15 lutego 2021 opublikowana została wersja 2012.4.7 enova365 zawierająca następujące zmiany w modułach: Księgowość oraz Kadry i Płace.

W module Księgowość:

  • Deklaracje PIT - Zaktualizowano strukturę XML eDeklaracji PIT-36L(17) obowiązującą dla rozliczeń roku 2020.
  • Deklaracja CIT-8 - Ważna informacja dla podatników rozliczających rok 2020 na deklaracji CIT-8(29).
    Od wersji enova365 2012.3.4., występuje błąd na eDeklaracji CIT-8 w wersji 29. Błąd polega na niepoprawnym przenoszeniu kwot z formularza deklaracji CIT-8 do eDeklaracji (w obrębie sekcji D-E.1) w przypadku, gdy w danej sekcji deklaracji występują dochody/straty wyłącznie z jednego źródła przychodów. Niekompletna eDeklaracja jest poprawnie przetwarzana przez bramkę Ministerstwa Finansów, a następnie zwracana na etapie weryfikacji merytorycznej. Błąd dotyczy wszystkich podatników podatku dochodowego CIT, składający rozliczenie z jednego źródła przychodów. Nowa wersja programu zawiera poprawę błędu i umożliwia prawidłowe wygenerowanie eDeklaracji.

W module Kadry i Płace:

  • Wydruki płacowe - Poprawiono działanie raportów: Zestawienie list płac, Podsumowanie list płac , które dostępne są z poziomu listy Kadry i płace -> Płace -> Listy płac. Wcześniej w przypadku zerowej listy płac pojawiał się komunikat: Nastąpiła próba podzielenia przez zero. i wybrany raport się nie generował. Obecnie wydruki generują się poprawnie.
  • Wskaźniki - Zaktualizowano wskaźnik Wysokość składki Fundusz Solidarnościowy (procent), który od 01.01.2021 wynosi 1,45%. Wysokość składki wykazywanej na deklaracji ZUS DRA jako sumę składek na Fundusz Pracy i Fundusz Solidarnościowy nadal pozostaje w tej samej wysokości 2,45%. Uwaga: Na podstawie ustawy obowiązującej od 01.01.2021 w przypadku niewypłacalności pracodawcy składka na Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych jest obowiązkowa. W przypadku pracodawcy w stanie niewypłacalności, który przed 01.01.2021 był zwolniony z opłacania składki na Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, należy zweryfikować ustawienia w konfiguracji. Jeżeli procent składki został zaktualizowany na zero w okresie niewypłacalności, to od 01.01.2021 należy zaktualizować procent składki na 0,10%.

Cała ulotka zmian dostępna tutaj.

enova365 2012.4.7 do pobrania tutaj.

Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Os. Bolesława Chrobrego 35/52

60-681 Poznań

+48 601 720 038

+48 618 228 635

sprzedaz@erpit.pl

Social media