Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
Spis treści
Tytuł miniatury
Ikona udostępnienia na Facebooku Ikona udostępnienia na Twitterze Ikona udostępnienia na Linkedinie

Faktura sprzedaży ze zmianą nazwy

17 maj 2021
ikona autora Agata

FV sprzedaży wraz ze zmianą nazwy (dla towaru typu usługa)


1. Przygotowanie kartotek - towaru i kontrahenta

Na zakładce dodatkowe w kartotece towarowej możemy umieścić opis o dowolnej treści, który będzie podstawiał się na dokumentach (np. fakturze sprzedaży). Możemy również zaznaczyć opcję edycji opisu towaru na fakturze.
Opcje te zostały przedstawione tutaj. 

FV sprzedaży będziemy wystawiać dla kontrahenta wcześniej utworzonego przez nas w zakładce:
Kontrahenci i urzędy -> Kontrahenci -> Nowy (kontrahent).

Rys.1. Utworzony kontrahent.

2. Wystawianie faktury

By wystawić FV sprzedaży przechodzimy przez zakładki Handel -> Sprzedaż -> Faktury sprzedaży. Wprowadzamy wcześniej przygotowane przez Nas dane, tj. kontrahent oraz towar. Nie zapominając również o ustawieniu odpowiedniej daty czy formy płatności.   

Rys.2. Faktura sprzedaży - wprowadzanie danych.

 

W przypadku gdy chcemy zmienić nazwę pozycji dopiero na fakturze, otwieramy zakładkę pozycje i klikamy Otwórz.

Rys.3. Plansza faktury sprzedaży.

 

Dostępne jest pole pt. Nazwa i opis na wydruku, do którego możemy wprowadzić informacje dotyczące konkretnej usługi (nie zapominajmy, że przy towarach działa to tak samo). Możliwość zmiany nazwy i opisu wynika ze wspomnianego wcześniej oznaczenia w karcie towarowej. 

Rys.4. Edycja.

 

Po zatwierdzeniu dokumentu handlowego w podglądzie możemy zobaczyć Naszą fakturę.

Rys.5. Gotowa Faktura - po edycji.



WAŻNE! Edycja opisów jest jednak dość ryzykowna. Na dokumencie FV możemy wystawić co innego niż w rzeczywistości zostanie sprzedane.

WAŻNE! Przy tworzeniu FV sprzedaży dla typu Towar dostajemy automatycznie wygenerowany dokument WZ, który umożliwia nam zarządzanie stanem magazynu, rejestruje wydanie towaru (Handel -> Magazyn -> Dokumenty razem), natomiast dla Usług ta zasada już nie obowiązuje (pomijane są pozycje w statusie usługi).

Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin