Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
Tytuł miniatury
Ikona udostępnienia na Facebooku Ikona udostępnienia na Twitterze Ikona udostępnienia na Linkedinie

Ustaw swój własny widok startowy w enova365

24 czerwiec 2021
ikona autora Paulina

Ustaw swój własny widok startowy zakładek w enova365


Domyślny widok startowy zakładek enova365, jaki widzimy przy każdym uruchomieniu programu wcale nie jest obowiązkowy i można go zmienić. W jaki sposób? Przedstawimy sposób w dzisiejszym artykule.

Po uruchomieniu programu możemy od razu mieć włączone zakładki, jakie chcemy. Najlepiej wybrać te, z których korzystamy od razu po uruchomieniu programu. Aby to wykonać należy w pierwszej kolejności włączyć wszystkie zakładki, jakie chcemy aby uruchamiały się przy starcie programu. Dla przykładu skorzystamy z trzech zakładek z modułu handlowego: Towary i usługi, Faktury sprzedaży oraz Kontrahenci.

Otwieramy Towary i usługi. Za pomocą "zielonego plusika" otwieramy drugą zakładkę i na niej przechodzimy do Faktur sprzedaży. Kolejno, uruchamiamy następną zakładkę i na niej uruchamiamy kontrahentów.

Czynność wykonujemy tak długo, aż otworzymy wszystkie zakładki, które chcemy ustawić na nasz ekran startowy zakładek.

Kroki jakie należy wykonać po kolei to:

1. Otwieramy zakładkę Towary i usługi, używamy "zielonego plusika":

Otwarta zakładka Towary i usługi, użycie

 

2. Zielony plusik zdublował zakładkę Towary i usługi:

Zdublowana zakładka Towary i usługi

 

3. Przechodzimy ze zdublowanej do zakładki Faktury sprzedaży:

Przejście do zakładki Faktury i sprzedaży

 

4. Otwieramy ostatnią zakładkę:

Otwarcie zakładki Kontrahenci

 

5. Po przygotowaniu wszystkich zakładek należy użyć opcji Widok -> Ustaw aktualny widok jako startowy. Należy mieć na uwadze, że zakładka, która aktualnie jest otwarta, będzie domyślnie otwierana, w naszym przykładzie będą to kontrahenci:

Opcja Widok -> Ustaw atualny widok jako startowy

 

6. Nowy domyślny widok zakładek po uruchomieniu programu:

Nowy domyślny widok po uruchomieniu programu

Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin