"Ulubione" w enova365 multi - przyspiesz swoją pracę
W systemie istnieje możliwość dodania wybranych dowolnie zakładek do "Ulubionych". Ulubione to folder, zawierający listę skrótów do list i podmenu zdefiniowaną samodzielnie przez użytkownika.Tworzymy więc pewnego rodzaju skróty. Dodane zakładki są w jednym miejscu, nie musimy szukać ich w poszczególnych modułach, co znacznie przyspiesza pracę. Warto dodać do ulubionych zakładki, z których najczęściej korzystamy.
Jak to zrobić? Przechodzimy do zakładki/listy, którą chcemy dodać do folderu Ulubione. Wystarczy, że będąc na tej liście zaznaczymy "gwiazdkę".
Krok po kroku:
1. Ustawiamy się na liście i lokalizujemy "gwiazdkę":
2. Klikamy "gwiazdkę", która rozwija opcje. Wybieramy "Dodaj do ulubionych":
3. Po użyciu opcji możemy zauważyć, że gwiazdka została oznaczona na żółto, a więc operacja została zakończona sukcesem i nasza lista znajduje się już w folderze Ulubione.
4. W ten sam sposób oznaczamy inne listy, które chcemy dodać do folderu Ulubione. Nie musi być to główna zakładka, możemy utworzyć skrót np. do Pracowników w Płacach:
5. Tworzymy skróty do zakładek, które chcemy wyróżnić. Znajdują się one nadal oczywiście na swoim miejscu w poszczególnych modułach, ale teraz możemy łatwo do nich przejść będąc w dowolnym miejscu w systemie wybierając "boczne menu" (trzy kreseczki) najeżdżamy myszą lub klikamy:
6. W menu wybieramy zakładkę Ulubione i widzimy wszystkie listy, które zostały oznaczone jako nasze ulubione: