
Jak w łatwy sposób uzupełnić numer rachunku bankowego w enova365?
Istnieje prostszy i szybszy sposób na uzupełnienie numeru rachunku bankowego niż przepisywanie cyfra po cyfrze. Numer ten możemy po prostu wkleić w odpowiednie pole. W jakie? Tego dowiedzą się Państwo z naszego dzisiejszego artykułu.
Łatwy i szybki sposób na uzupełnienie numeru rachunku bankowego
Numer rachunku bankowego uzupełniamy w Opcje -> Ewidencje ŚP -> Ewidencje. Wybieramy ewidencję lub tworzymy nową. Wklejamy lub wpisujemy numer rachunku (ale dzisiaj nie mam na celu wpisywania, więc wklejamy 🙂). Aby w prawidłowy sposób wkleić numer rachunku bankowego należy kliknąć w ostatnie pole numeru rachunku (w to pole ustawić kursor) i w to miejsce wkleić cały numer:
Zaznaczam pole i wklejam. Numer póki co jest tylko w ostatnim polu. Teraz wystarczy sprawić by się rozmieścił w inne pola. Wystarczy, że wciśniemy klawisz Enter lub klikniemy w inne pole formularza.
Po wciśnięciu Enter lub kliknięciu mamy odpowiednio rozmieszczony numer rachunku bankowego. Zapisujemy i gotowe.