Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
Spis treści
Tytuł miniatury
Ikona udostępnienia na Facebooku Ikona udostępnienia na Twitterze Ikona udostępnienia na Linkedinie

Wspaniała czwórka dla eCommerce

06 wrzesień 2021
ikona autora Jakub

Wstęp

Szanowni Państwo. W krótkim artykule chcielibyśmy przedstawić proponowane przez nas rozwiązanie wspierające eCommerce. Rozwiązanie to składa się z czterech istotnych elementów. Stąd tytuł tego artykułu.

Wprowadzenie

Profesjonalnie prowadzone działania z zakresu eCommerce to działania, które polegają na prowadzeniu masowej sprzedaży w różnych kanałach. Jest to sprzedaż poprzez sklepy internetowe oraz platformy sprzedażowe. Dla obsłużenia takiej sprzedaży przy pewnej skali nieodzowne jest skorzystanie z platformy integrującej. W naszym przypadku platformą tą jest BaseLinker. 

Platforma integrująca pozwala na obsługę zamówień klientów z jednego miejsca niezależnie od kanału z jakiego nastąpiła sprzedaż. Nie umożliwia ona jednak w wystarczającym zakresie zarządzania magazynami, a także procesami obsługi zamówienia. Tu z pomocą przychodzi program ERP enova365. Program enova365 to nowoczesny system klasy ERP pozwalający nie tylko na zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa ale również bardzo otwarty co pozwoliło na stworzenie dwóch kolejnych elementów rozwiązania w postaci rozszerzeń do niego.

Pierwszym z tych dodatków jest ERPIT eCommerce integrujący BaseLinker z ERP enova365 pozwalający na wymianę danych o towarach i danych zamówień.

Konfiguracja eCommerce dokumenty

Drugim natomiast jest ERPIT WMS - rozwiązanie poszerzające możliwości programu ERP enova365 o funkcjonalności typowe dla systemów.

Dzięki wykorzystaniu tych 4 elementów można zorganizować sprawnie działającą firmę eCommerce i skutecznie nią zarządzać. 

Opis rozwiązania

W ramach proponowanego przez nas rozwiązania można obsługiwać proces sprzedaży na różne sposoby. Jest to zależne od potrzeb i specyfiki działalności. Możliwe jest wykorzystanie tylko trzech z prezentowanych przez nas elementów, jednak dopiero cała czwórka (wariant 2) da najwięcej korzyści objawiających się sprawnym obsłużeniem procesu. 

Wariant 1. Pobieranie zamówień i wystawianie faktur w systemie ERP

Platforma BaseLinker agreguje zamówienia, które są pobierane do programu ERP enova365. W programie ERP zamówienia są procedowane. Po wystawieniu faktury w systemie enova365 jest ona przekazywana do platformy BaseLinker gdzie jest dostępna dla klienta. 

Wariant 2. Pobieranie zamówień do systemu ERP, wykorzystanie Erpit Skan WMS do kolekcjonowania.

Platforma BaseLinker agreguje zamówienia, które są następnie importowane do programu ERP enova365. W programie ERP zamówienia są procedowane i oznaczane do kolekcjonowania. W kolejnym kroku wykorzystywany jest ERPIT skan WMS, który pozwala na sprawne kolekcjonowanie zamówień z wykorzystaniem kolektorów mobilnych. Po skolekcjonowaniu i spakowaniu wystawiana jest faktura i generowany list przewozowy. System BaseLinker otrzymuje dane o zamówieniu z systemu ERP enova365 i udostępnia je klientowi.

Wariant 3. Pobieranie faktur z BaseLinkera do enova365. Zarządzanie stanami magazynów sklepowych

Ten wariant można wykorzystać w mniejszych organizacjach. Rozwiązanie bazuje na możliwościach platformy BaseLinker, a enova365 jest odpowiedzialna za zarządzanie stanami magazynowymi sklepów internetowych. Zamówienia są całkowicie przetwarzane po stronie platformy BaseLinker, a do enova365 pobierane są wystawione już faktury. Faktury mogą być pobierane do enova365 jako faktury lub jako dokumenty wydania magazynowego. W obu przypadkach pomniejszany jest stan magazynowy w systemie enova365. Po przetworzeniu danych tj. realizacji zamówień, możliwe jest przesłanie informacji o stanach magazynowych do sklepów internetowych. Stany magazynowe mogą być prezentowane w tych sklepach w konfigurowalny sposób. Możliwe jest bezpośrednio pokazanie stanu w jednym sklepie, podział stanu na poszczególne sklepy lub dowolny inny algorytm. 

Wariant 4. Przewidziany dla biur rachunkowych obsługujących klientów eCommerce posiadających enova365. Realizujemy import danych z BaseLinker bezpośrednio do dokumentów ewidencji.

Podsumowanie

Procesy, które możliwe są do obsłużenia z wykorzystaniem naszych rozwiązań są w dużej mierze zależne od preferencji klienta. Nasz dodatek jest ciągle rozwijany i może być dostosowany do indywidualnych potrzeb, aby skutecznie spełniał wymagania i pozwalał na sprawne prowadzenie e-commerce. Zapraszamy do kontaktu.

Nasze produkty

Dodatek Erpit eCommerce
ERPIT eCommerce


Zobacz ERPIT eCommerce

Czytaj więcej
ERPIT WMS


Zobacz ERPIT WMS

Czytaj więcej
Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin