Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
Spis treści
Tytuł miniatury
Ikona udostępnienia na Facebooku Ikona udostępnienia na Twitterze Ikona udostępnienia na Linkedinie

Przypinanie zadań metodą Drag&Drop oraz ustalanie kolejności zadań

28 lipiec 2021
ikona autora Agata

Drag&Drop


Nowa funkcja przepinania zadań za pomocą metody Przeciągnij i upuść (ang. drag and drop) jest dostępna na liście: (1) Organizacja pracy (2) oraz Moje aktywności. 

W module Praca zdalna po przejściu na listę Organizacja pracy/ Moje aktywności użytkownik może swobodnie dokonywać zmian przyporządkowania aktywności. Poprzez ich złapanie, przesunięcie i upuszczenie w odpowiednim miejscu. Od tej pory, gdy zajdzie potrzeba zmian innego podpiętego zadania, np. do innej grupy zadań - możemy zaznaczyć konkretne zadanie, złapać i przepiąć do innej grupy. Po upuszczeniu zadanie pojawi się we wskazanym przez Nas miejscu.

Przepinanie aktywności może następować w drzewie wewnątrz danej gałęzi lub między poszczególnymi gałęziami. 
Identyczny schemat tyczy się grup zadań. Wystarczy zaznaczyć określoną grupę i przenieś do innego pakietu pracy.
Omówiona funkcjonalność ułatwia pracę i czyni ją wygodną. 

Metoda Drag&Drop.
Rys.1. Metoda Drag&Drop.

 

Ustalanie kolejności zadań


Kolejną funkcjonalnością dostępną w wersji standardowej jest możliwość ustalania kolejności zadań w obszarze Pracy zdalnej. Użytkownik przy pomocy przycisków dostępnych na pasku narzędziowym, na liście Organizacja pracy oraz Moje aktywności ma możliwość ustawienia kolejności aktywności wewnątrz gałęzi, w której one się znajdują.
Dla przykładu - użytkownik może zadecydować, jaka będzie jego kolejność zadania wewnątrz grupy zadań, w której jest. Wystarczy, że po zaznaczeniu posłuży się przyciskiem by określić pozycję na liście, np. Pierwszy. 

Przed użyciem przycisku.Rys.2. Przed użyciem przycisku.

Po użyciu przycisku.
Rys.3. Po użyciu przycisku. 

Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin