Przypinanie zadań metodą Drag&Drop oraz ustalanie kolejności zadań
Drag&Drop
Nowa funkcja przepinania zadań za pomocą metody Przeciągnij i upuść (ang. drag and drop) jest dostępna na liście: (1) Organizacja pracy (2) oraz Moje aktywności.
W module Praca zdalna po przejściu na listę Organizacja pracy/ Moje aktywności użytkownik może swobodnie dokonywać zmian przyporządkowania aktywności. Poprzez ich złapanie, przesunięcie i upuszczenie w odpowiednim miejscu. Od tej pory, gdy zajdzie potrzeba zmian innego podpiętego zadania, np. do innej grupy zadań - możemy zaznaczyć konkretne zadanie, złapać i przepiąć do innej grupy. Po upuszczeniu zadanie pojawi się we wskazanym przez Nas miejscu.
Przepinanie aktywności może następować w drzewie wewnątrz danej gałęzi lub między poszczególnymi gałęziami.
Identyczny schemat tyczy się grup zadań. Wystarczy zaznaczyć określoną grupę i przenieś do innego pakietu pracy.
Omówiona funkcjonalność ułatwia pracę i czyni ją wygodną.
Rys.1. Metoda Drag&Drop.
Ustalanie kolejności zadań
Kolejną funkcjonalnością dostępną w wersji standardowej jest możliwość ustalania kolejności zadań w obszarze Pracy zdalnej. Użytkownik przy pomocy przycisków dostępnych na pasku narzędziowym, na liście Organizacja pracy oraz Moje aktywności ma możliwość ustawienia kolejności aktywności wewnątrz gałęzi, w której one się znajdują.
Dla przykładu - użytkownik może zadecydować, jaka będzie jego kolejność zadania wewnątrz grupy zadań, w której jest. Wystarczy, że po zaznaczeniu posłuży się przyciskiem by określić pozycję na liście, np. Pierwszy.
Rys.2. Przed użyciem przycisku.
Rys.3. Po użyciu przycisku.