Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
Tytuł miniatury
Ikona udostępnienia na Facebooku Ikona udostępnienia na Twitterze Ikona udostępnienia na Linkedinie

Operatorzy w enova365

10 sierpień 2021
ikona autora Agata

Operator w systemie jest równoważnym przypisaniem go do konkretnej osoby w firmie. Jedna osoba powinna logować się do danej bazy jednokrotnie. Każdy pracodawca może przydzielać danemu pracownikowi dostęp do poszczególnych elementów, działów. W enova365 dostępne są dwa rodzaje operatorów:

  • Operatorzy programu – korzystają ze standardowych modułów w enova365, takich jak handel, kadry i płace, księgowość itd.

Widok operatorów programu

  • Operatorzy pulpitu - pełnią rolę dostępu do logowania do pulpitów. Za pomocą tego typu operatorów następuje logowanie z dostępem WWW do pulpitów pracownika, kontrahenta czy pulpitu klienta biura.

Widok operatorów pulpitu

WAŻNE! W enova365 nie ma możliwości założenia dwóch takich samych loginów, więc nie może istnieć w bazie operator zwykły o takim samym identyfikatorze logowania jak operator netowy.

 

Po utworzeniu bazy demo automatycznie tworzone są podstawowe role, operatorzy netowi do pulpitów oraz jeden operator Administrator, przypięty do roli o takiej samej nazwie, mający pełne uprawnienia do zarządzania i konfiguracji całą aplikacją.

Dostępny filtr nad listą operatorów pozwala wybrać Rodzaj operatora oraz Status odpowiedzialny za odfiltrowanie operatorów aktywnych i zablokowanych.

 

Tworzenie i konfiguracja użytkownika


Aby utworzyć i skonfigurować Operatora wybieramy Narzędzia -> Opcje -> Systemowe -> Operatorzy (skrót CTRL+F9 i CTRL+O). A następnie Nowy (Operator). Uzyskamy okno, do którego wprowadzamy dane, m.in. Kod inaczej mówiąc identyfikator logowania (pole wymagane) oraz nazwę.

Formularz danych operatora


Nie zapominamy również o Uprawnieniach (przycisk Uprawnienia na zakładce operatora), gdzie przypiszemy operatora do roli i nadamy odpowiednie prawa obiektowe. 
Przyjmijmy, że dla Pana Jana Kowalskiego nadamy role Handlowiec (operator może posiadać kilka ról).

Widok uprawnień operatora


Natomiast na zakładce Prawa obiektowe możemy ustawić uprawnienia do obiektów, np. magazyny, dokumenty handlowe, listy płac itd. Przykład umieszczony w linku zaaranżowaliśmy dla wybranych definicji dokumentów.

Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin