Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
Tytuł miniatury
Ikona udostępnienia na Facebooku Ikona udostępnienia na Twitterze Ikona udostępnienia na Linkedinie

Raporty błędów w enova365

19 październik 2021
ikona autora Agata

Błędy, kogo nie przyprawiają o zawrót głowy? Podstawową funkcjonalnością systemu enova365 jest obsługa błędów poprzez dodatkowe okno formularza zawierające obszerne informacje na temat napotkanego błędu w systemie. Poziom złożoności błędów można podzielić na te, które (1) jesteśmy w stanie sami naprawić (2) oraz te, w których pomoc partnera systemu jest niezbędna.

Raport błędu jest podzielony na sekcję:

  • Informacja – wersja programu wraz z datą wywołania błędu.
  • Komentarz – zawierający podstawową informację o przyczynach błędu.
  • Źródło – informacja o miejscu w kodzie programu skąd pochodzi obsłużony błąd.
  • Wywołanie – szczegółowa informacja o miejscu w kodzie programu skąd pochodzi obsłużony błąd.

Raport błędu

WAŻNE! Najważniejszy z punktu widzenia operatora systemu jest Komentarz, który może nakierować Nas na prawidłowe rozwiązanie problemu. Pozostałe sekcje istotne są dla Partnerów oraz Producenta oprogramowania w celu szczegółowego ustalenia przyczyny błędu.

Z poziomu okna formularza błędu istnieją dodatkowe możliwości związane z (1) wysyłką błędu za pomocą poczty (należy posiadać konto w programie pocztowym, np. Outlook) (2) oraz bezwarunkowe zamknięcie programu enova365. Opcja spowoduje zamknięcie programu bez zapisywania danych.

 

Zgłaszając błąd do ERPIT Sp. z o.o. ważne jest by podać informacje tj.:

  • nazwę klienta,
  • nazwę bazy (w biurze rachunkowym lub gdy jest więcej baz),
  • moduł, w którym występuje problem,
  • numer wersji, na której pracujemy,
  • scenariusz doprowadzenia do błędu.

Mile widziany również screen z rozwiniętym raportem błędu (jak przedstawiono powyżej).

ERPIT – wsparcie dla programu enova365


ERPIT – wsparcie dla programu enova365

Czytaj więcej
Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin