Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
Spis treści
Tytuł miniatury
Ikona udostępnienia na Facebooku Ikona udostępnienia na Twitterze Ikona udostępnienia na Linkedinie

enova365 w wersji 2110.1.2

20 październik 2021
ikona autora Agata

Dziś opublikowane zostały dwie wersje systemu enova365 oznaczone numerami:

  • 2110.0.0 (wersja partnerska)
  • oraz 2110.1.2 (wersja rozwojowa)

Wydanie dwóch wersji ma związek z poprawionymi błędami przez Soneta - stąd ta numeracja. Najważniejsze zmiany to:

Moduł Produkcja

  • Przygotowano nowy dedykowany komponent do rejestracji zdarzeń produkcyjnych - Konsola produkcyjna.
  • Rozliczenia akordowe.
  • Możliwość zgłaszania Awarii powiązanej z zasobem produkcyjnym.

Moduł Praca Zdalna

  • Możliwość wiązania relacjami Zadań. W formularzu Zadania dostępna jest sekcja Zadania powiązane. Z jej poziomu można połączyć Zadanie z innym Zadaniem jedną z trzech relacji: (1) Zadanie powiązane, (2) Zadanie poprzedzające (3) oraz Zadanie następujące. Dzięki zastosowaniu relacji użytkownik otrzymuje informację o tym w jakiej kolejności mają być wykonywane poszczególne zadania.
  • Wprowadzenie komentarzy do Zadania. Od tej pory w sekcji Komentarze można wpisać swoje uwagi odnośnie zadania.
  • Dodanie funkcji Obserwowania Zadań w celu otrzymywania powiadomień o dokonanych zmianach w ich obrębie.
  • Możliwość Wysyłania powiadomień. Więcej tutaj.

Moduł Handel

  • Dodano obsługę terminali płatniczych działających w serwisach Elavon i eService.
  • Udostępniono obsługę towarów wariantowych.

Moduł Business Intelligence

  • Wprowadzono szereg zmian w panelu BI – drukowanie/zapisywanie do PDF.
  • Dodano merytoryczne modele danych – magazyn, zamówienia.
  • Udostępniono czynność Ustaw prawo do modeli danych dostępną z poziomu listy Paneli BI.
  • Wprowadzono task do automatycznego wysyłania maili z Raportami Paneli BI przy wykorzystaniu poczty CRM.

Moduł Księgowość

  • Udostępniono aktaulizację odsetek.

 

Całość zmian opisana została w ulotce.
Instalator najnowszej wersji dla Naszych Klientów do pobrania tutaj.

Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin