Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
Spis treści
Tytuł miniatury
Ikona udostępnienia na Facebooku Ikona udostępnienia na Twitterze Ikona udostępnienia na Linkedinie

Powiadomienia - Praca Zdalna

22 październik 2021
ikona autora Agata

Wprowadzenie

Od wersji 2110.1.2 w module Praca zdalna mamy możliwość korzystania z funkcjonalności jaką jest wysyłanie powiadomień. Przy ich pomocy użytkownicy systemu mają możliwość komunikowania się. Powiadomienie służy do przesłania informacji do innych użytkowników systemu enova365. Dzięki funkcji potwierdzania przeczytania wiadomości Powiadomienie może być wykorzystane także w alternatywny sposób np. do sprawdzenia obecności pracownika na stanowisku pracy. Opcja dostępna również w wersji okienkowej.

Zaaranżowany przez Nas przykład opiera się na powiadomieniu dwóch pracowników o zbliżającym się szkoleniu BHP. Zachęcamy do zaznajomienia się z przykładowym modelem.

Wysyłanie powiadomień

W module Praca zdalna wybieramy listę Powiadomienia. Z tego poziomu dostępna jest funkcjonalność Wyślij powiadomienia. Odbiorcą może być operator systemu albo pracownik, który dostęp do systemu uzyskuje przy pomocy pulpitu pracownika.

Wpisujemy temat oraz treść wiadomości, wybieramy operatorów. A następnie określamy czas wysłanie powiadomienia. Domyślnie jest zaznaczony parametr Wyślij teraz - wiadomość zostanie wysłana po jej utworzeniu. Jednak mamy możliwość odroczenia wysyłki takiej wiadomości w czasie. Możemy zadecydować, w jakim dniu i o której godzinie wiadomość ma być wysłana i do kiedy ona będzie ważna, czyli ile czasu będzie miał pracownik na potwierdzenie. 

Pozostańmy jednak przy domyślnych parametrach, czyli Wyślij teraz. A następnie określamy przez jaki okres będzie ona ważna (czas podawany jest w minutach). I wysyłamy.

Wysyłanie powiadomienia

Odbiór wiadomości

Logujemy się na konto jednego z dwóch odbiorców - Jan Kowalski. Adresat otrzymał powiadomienie o przysłanej wiadomości - Szkolenie BHP. Z poziomu asystenta możemy otworzyć takie powiadomienie i zapoznać się z treścią wiadomości. W następnym kroku je Potwierdzić. 

Otwarcie i potwierdzenie powiadomienia

Logujemy się teraz na konto nadawcy. Osoba wysyłająca powiadomienia może sprawdzić, czy wiadomość została potwierdzona dzięki polu Status, które dostępne jest w module Pracy zdalnej na liście Powiadomienia.

Sprawdzenie pola Status

Powiadomienie może przyjąć następujący status:

  • W realizacji,
  • Potwierdzono na czas,
  • Potwierdzono po czasie,
  • Brak potwierdzenia

WAŻNE! Zapisywany jest również czas potwierdzenia i czas reakcji.

Dostęp do listy powiadomień

Dostęp do listy powiadomień jest ograniczany przy pomocy praw. Po przejściu do określonej roli mamy możliwość określić czy dany operator będzie posiadał takie prawa. Aby prawa ustawić należy przejść do PracaZdalna. Mamy tam dwie gałęzie: (1) Powiadomienia (2) oraz  Powiadomienia operatów/pracowników. 
Zgodnie z określonymi ustawieniami pracownik będzie posiadał prawo korzystania z takiej listy wysyłanie powiadomień, albo nie. 

Ustawienie praw na roli

Dodatkowo, aby korzystać z funkcjonalności należy w ustawieniach operatora, w zakładce CRM włączyć funkcję przypominacz. Dzięki temu po wysłaniu powiadomienia operator dostanie informację, że taka wiadomość do niego została wysłana. 

Ustawienie przypominacza

Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin