Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
Spis treści
Tytuł miniatury
Ikona udostępnienia na Facebooku Ikona udostępnienia na Twitterze Ikona udostępnienia na Linkedinie

Konfiguracja wydruków - jak podpiąć wydruk w enova365?

28 październik 2021
ikona autora Paulina

Wydruki w enova365

 

W enova365 standardowo posiadamy wiele dostępnych wydruków, np. na liście faktur:

Lista raportów na liście faktur

 

Poza tym, mamy również pełną możliwość konfiguracji i podpinania raportów, które otrzymamy np. od naszego Autoryzowanego Partnera enova365 - jeśli dostępne wydruki nam nie odpowiadają lub potrzebujemy własnych zmian - chociażby logo firmy na fakturze sprzedaży.

 

 

Jak podpiąć wydruk w enova365?

Rozpoczynamy od wybrania modułu oraz zakładki, której ma dotyczyć nasz dokument. Po dokonaniu wyboru wyszukujemy na wstążce ikony drukarki i klikamy na strzałkę. Pojawi nam się lista, z której wybieramy opcję Ustawienia raportów.

Opcja

Wyświetli się okno z listą dokumentów. Wybieramy opcję Dodaj nowy.

 

Nowy Raport (REPX)

 

Dla dokumentów REPX odnajdujemy opcje Nowy Raport (REPX).

Dla dokumentów REPX odnajdujemy opcje Nowy Raport (REPX).

 

Po wybraniu opcji pojawi się okno dodawania nowego dokumentu. Wprowadzamy nazwę dokumentu oraz wzorzec klikając na przycisk Wczytaj.

o kliknięciu jednej z powyższych opcji pojawi się okno dodawania nowego dokumentu.     a. (Dla REPX) Wprowadzamy nazwę dokumentu oraz wzorzec klikając na przycisk Wczytaj.

 

Pojawi nam się okno zatytułowane Pliki konfiguracyjne. Z tego miejsca klikamy Nowy(Raport) i wybieramy plik REPX, który nas interesuje.

Z tego miejsca klikamy Nowy(Raport) i wybieramy plik REPX, który nas interesuje.

 

Po zatwierdzeniu naszych wyborów program doda nowy raport do listy dostępnych.

 

 

Lista dostępnych wydruków

 

 

 Nowy Raport (ASPX)

 

Dla dokumentów ASPX odnajdujemy opcję Nowy Raport (ASPX).

Dla dokumentów ASPX odnajdujemy opcję Nowy Raport (ASPX).

 

Po kliknięciu opcji pojawi się okno dodawania nowego dokumentu. Wprowadzamy nazwę dokumentu i wprowadzamy wzorzec klikając przycisk Przeglądaj.

 

Następnie pojawi się okno wyboru pliku z bazy danych:

Okno wyboru pliku z bazy danych

 

Zatwierdzamy nasze wybory i program dodaje nasz raport do listy dostępnych.

 

 

 

Po operacjach przedstawionych w tym dokumencie list dostępnych dokumentów wygląda następująco:

Po operacjach przedstawionych w tym dokumencie list dostępnych dokumentów wygląda następująco

 

 

Żeby użyć naszych nowych dokumentów wystarczy ponownie kliknąć na ikonę drukarki ze strzałką,
a tam nasze dokumenty będą wylistowane.

 

Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin