Miniaturka artykułu
Opublikowano: 28-10-2021, Paulina

Konfiguracja wydruków - jak podpiąć wydruk w enova365?

To jest post archiwalny. Uaktualniony post znajdziesz tutaj: Wydruki w enova365



Wydruki w enova365

 

W enova365 standardowo posiadamy wiele dostępnych wydruków, np. na liście faktur:


Lista raportów na liście faktur

 

Poza tym, mamy również pełną możliwość konfiguracji i podpinania raportów, które otrzymamy np. od naszego Autoryzowanego Partnera enova365 - jeśli dostępne wydruki nam nie odpowiadają lub potrzebujemy własnych zmian - chociażby logo firmy na fakturze sprzedaży.

 

 

Jak podpiąć wydruk w enova365?

Rozpoczynamy od wybrania modułu oraz zakładki, której ma dotyczyć nasz dokument. Po dokonaniu wyboru wyszukujemy na wstążce ikony drukarki

i klikamy na strzałkę. Pojawi nam się lista, z której wybieramy opcję Ustawienia raportów.


Opcja


Wyświetli się okno z listą dokumentów. Wybieramy opcję Dodaj nowy.

 

Nowy Raport (REPX)

 

Dla dokumentów REPX odnajdujemy opcje Nowy Raport (REPX).


Dla dokumentów REPX odnajdujemy opcje Nowy Raport (REPX).

 

Po wybraniu opcji pojawi się okno dodawania nowego dokumentu. Wprowadzamy nazwę dokumentu oraz wzorzec klikając na przycisk Wczytaj.


o kliknięciu jednej z powyższych opcji pojawi się okno dodawania nowego dokumentu.     a. (Dla REPX) Wprowadzamy nazwę dokumentu oraz wzorzec klikając na przycisk Wczytaj.

 

Pojawi nam się okno zatytułowane Pliki konfiguracyjne. Z tego miejsca klikamy Nowy(Raport) i wybieramy plik REPX, który nas interesuje.


Z tego miejsca klikamy Nowy(Raport) i wybieramy plik REPX, który nas interesuje.

 

Po zatwierdzeniu naszych wyborów program doda nowy raport do listy dostępnych.

  

Lista dostępnych wydruków

 

 

 Nowy Raport (ASPX)

 

Dla dokumentów ASPX odnajdujemy opcję Nowy Raport (ASPX).


Dla dokumentów ASPX odnajdujemy opcję Nowy Raport (ASPX).

 

Po kliknięciu opcji pojawi się okno dodawania nowego dokumentu. Wprowadzamy nazwę dokumentu i wprowadzamy wzorzec klikając przycisk Przeglądaj.


 

Następnie pojawi się okno wyboru pliku z bazy danych:


Okno wyboru pliku z bazy danych

 

Zatwierdzamy nasze wybory i program dodaje nasz raport do listy dostępnych.

Po operacjach przedstawionych w tym dokumencie list dostępnych dokumentów wygląda następująco:


Po operacjach przedstawionych w tym dokumencie list dostępnych dokumentów wygląda następująco

 

 

Żeby użyć naszych nowych dokumentów wystarczy ponownie kliknąć na ikonę drukarki ze strzałką, a tam nasze dokumenty będą wylistowane.