Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
Spis treści
Tytuł miniatury
Ikona udostępnienia na Facebooku Ikona udostępnienia na Twitterze Ikona udostępnienia na Linkedinie

Dodatek ERPIT eCommerce - informacje, zakup, wdrożenie, eksploatacja

07 styczeń 2022
ikona autora Jakub

Proces obsługi zamówienia dodatku ERPIT eCommerce

Warunki początkowe

Aby używać dodatku ERPIT eCommerce należy posiadać: 

  1. Co najmniej jedną licencję programu enova365 na moduł Handel
  2. Abonament platformy BaseLinker lub sklep internetowy/platformę b2b zrealizowaną w usłudze:
    • Shoper
    • PrestaShop
    • WooCommerce
    • Magento
    • Erpit B2B

Wystarczy też chęć zlecenia nam realizacji integracji enova365 ze sklepem.

Informacje o dodatku

Aby uzyskać dodatkowe informacje o dodatku należy skontaktować się z nami: 

Wypełnij formularz poniżej aby zgłosić swoje zainteresowanie dodatkiem, w ciągu 24 godzin oddzwonimy do Ciebie.

Możesz również skontaktować się z nami:

  • Telefonicznie: 601720038
  • E-mail: sprzedaz@erpit.pl

Zamówienie dodatku

Aby zamówić dodatek mamy dwie możliwości: 

Zamówienie przez naszego dystrybutora

Dodatek ERPIT eCommerce Sync możecie Państwo zamówić w sklepie internetowym naszego dystrybutora firmę BAJ-SOFT. Od razu dokonacie Państwo płatności, a nasz zespół przystąpi do obsługi zamówienia i najpóźniej następnego dnia roboczego dostarczy plik licencyjny oraz informacje jak pobrać aktualną wersję dodatku.

Kup teraz ERPIT eCommerce Sync

Kupując u naszego dystrybutora często można zakupić dodatki w pakietach i/lub otrzymać dodatkowe zniżki lub bonusy.

Zamówienie przez e-mail

Zamówienie można złożyć poprzez e-mail: sprzedaz@erpit.pl. W zamówieniu koniecznie podać nr Państwa licencji enova365. Warto również podać nr telefonu. 

W odpowiedzi otrzymacie Państwo ProFormę, którą należy opłacić. Gdy otrzymamy wpłatę skontaktujemy się w celu uzgodnienia dalszych działań. 

 

Proces wdrożenia

Jeżeli zamówicie Państwo usługę z typowym, zdalnym wdrożeniem to skontaktujemy się z Państwem w celu uzgodnienia terminu i formy połączenia. Zwykle wykorzystujemy oprogramowanie Team Viewer. Jeżeli nie macie Państwo zainstalowanego programu Team Viewer to spersonalizowaną wersję naszego serwisu można pobrać tutaj. 

Aby proces wdrożenia przebiegał szybko potrzebne będą: 

  • Dostęp do programu enova365 z uprawnieniami administratora.
  • Dane logowania, tokeny, linki do API w zależności od konfigurowanych sklepów. Dla przykładu dla BaseLinkera: API URL oraz Token.
  • W wersji na Azure dostęp do panelu bazy (użytkownik Administrator) w celu zrestartowania serwisu lub uprzednio zainstalowana licencja i biblioteka dodatku.

Obsługa powdrożeniowa

W ramach licencji dodatku zapewniamy gwarancję do końca terminu licencji (w modelu zakupu - roczną), którą można przedłużać na kolejne lata na zasadach podobnych jak przy licencjach programu enova365, koszt rocznej aktualizacji 15% oficjalnej ceny dodatku. W ramach gwarancji zapewniamy zgodność z programem enova365 i api sklepów oraz dostęp do nowych funkcjonalności.

Zaktualizowane wersje dodatku można pobierać w panelu klienta na naszej stronie. Na dzień dzisiejszy wystarczy być zarejestrowanym.

Warto się zarejestrować nawet gdy nie dokonacie Państwo zakupu. Prosimy zobaczyć dlaczego.

Ewentualne błędy i potrzeby możecie Państwo zgłaszać kontaktując się z nami. Bezpośredni nr do naszego serwisu związanego z enova365: 511892112.

Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin