Miniaturka artykułu
07-01-2022, Jakub

Dodatek ERPIT eCommerce - informacje, zakup, wdrożenie, eksploatacja


Proces obsługi zamówienia dodatku ERPIT eCommerce

Warunki początkowe

Aby używać dodatku ERPIT eCommerce należy posiadać: 

  1. Co najmniej jedną licencję programu enova365 na moduł Handel
  2. Abonament platformy BaseLinker lub sklep internetowy/platformę b2b zrealizowaną w usłudze:
  • Shoper
  • PrestaShop
  • WooCommerce
  • Magento
  • Erpit B2B

Wystarczy też chęć zlecenia nam realizacji integracji enova365 ze sklepem.


Zamówienie dodatku

Aby zamówić dodatek mamy dwie możliwości: 

Zamówienie przez naszego dystrybutora

Dodatek ERPIT eCommerce Sync możecie Państwo zamówić w sklepie internetowym naszego dystrybutora firmę BAJ-SOFT. Od razu dokonacie Państwo płatności, a nasz zespół przystąpi do obsługi zamówienia i najpóźniej następnego dnia roboczego dostarczy plik licencyjny oraz informacje jak pobrać aktualną wersję dodatku.

Kup teraz ERPIT eCommerce Sync

Kupując u naszego dystrybutora często można zakupić dodatki w pakietach i/lub otrzymać dodatkowe zniżki lub bonusy.

Zamówienie przez e-mail

Zamówienie można złożyć poprzez e-mail: sprzedaz@erpit.pl. W zamówieniu koniecznie podać nr Państwa licencji enova365. Warto również podać nr telefonu. 

W odpowiedzi otrzymacie Państwo ProFormę, którą należy opłacić. Gdy otrzymamy wpłatę skontaktujemy się w celu uzgodnienia dalszych działań. 

 

Proces wdrożenia

Jeżeli zamówicie Państwo usługę z typowym, zdalnym wdrożeniem to skontaktujemy się z Państwem w celu uzgodnienia terminu i formy połączenia. Zwykle wykorzystujemy oprogramowanie Team Viewer. Jeżeli nie macie Państwo zainstalowanego programu Team Viewer to spersonalizowaną wersję naszego serwisu można pobrać tutaj

Aby proces wdrożenia przebiegał szybko potrzebne będą: 

  • Dostęp do programu enova365 z uprawnieniami administratora.
  • Dane logowania, tokeny, linki do API w zależności od konfigurowanych sklepów. Dla przykładu dla BaseLinkera: API URL oraz Token.
  • W wersji na Azure dostęp do panelu bazy (użytkownik Administrator) w celu zrestartowania serwisu lub uprzednio zainstalowana licencja i biblioteka dodatku.

Obsługa powdrożeniowa

W ramach licencji dodatku zapewniamy gwarancję do końca terminu licencji (w modelu zakupu - roczną), którą można przedłużać na kolejne lata na zasadach podobnych jak przy licencjach programu enova365, koszt rocznej aktualizacji 15% oficjalnej ceny dodatku. W ramach gwarancji zapewniamy zgodność z programem enova365 i api sklepów oraz dostęp do nowych funkcjonalności.

Zaktualizowane wersje dodatku można pobierać w panelu klienta na naszej stronie. Na dzień dzisiejszy wystarczy być zarejestrowanym.

Warto się zarejestrować nawet gdy nie dokonacie Państwo zakupu. Prosimy zobaczyć dlaczego.

Ewentualne błędy i potrzeby możecie Państwo zgłaszać kontaktując się z nami. Bezpośredni nr do naszego serwisu związanego z enova365: 511892112.


Informacje o dodatku

Aby uzyskać dodatkowe informacje o dodatku należy skontaktować się z nami: 


Wypełnij formularz poniżej aby zgłosić swoje zainteresowanie dodatkiem, w ciągu 24 godzin oddzwonimy do Ciebie.
Erpit eCommerce