Dodatek ERPIT eCommerce - informacje, zakup, wdrożenie, eksploatacja
Proces obsługi zamówienia dodatku ERPIT eCommerce
Warunki początkowe
Aby używać dodatku ERPIT eCommerce należy posiadać:
- Co najmniej jedną licencję programu enova365 na moduł Handel
- Abonament platformy BaseLinker lub sklep internetowy/platformę b2b zrealizowaną w usłudze:
- Shoper
- PrestaShop
- WooCommerce
- Magento
- Erpit B2B
Wystarczy też chęć zlecenia nam realizacji integracji enova365 ze sklepem.
Zamówienie dodatku
Aby zamówić dodatek mamy dwie możliwości:
Zamówienie przez naszego dystrybutora
Dodatek ERPIT eCommerce Sync możecie Państwo zamówić w sklepie internetowym naszego dystrybutora firmę BAJ-SOFT. Od razu dokonacie Państwo płatności, a nasz zespół przystąpi do obsługi zamówienia i najpóźniej następnego dnia roboczego dostarczy plik licencyjny oraz informacje jak pobrać aktualną wersję dodatku.
Kup teraz ERPIT eCommerce Sync
Kupując u naszego dystrybutora często można zakupić dodatki w pakietach i/lub otrzymać dodatkowe zniżki lub bonusy.
Zamówienie przez e-mail
Zamówienie można złożyć poprzez e-mail: sprzedaz@erpit.pl. W zamówieniu koniecznie podać nr Państwa licencji enova365. Warto również podać nr telefonu.
W odpowiedzi otrzymacie Państwo ProFormę, którą należy opłacić. Gdy otrzymamy wpłatę skontaktujemy się w celu uzgodnienia dalszych działań.
Proces wdrożenia
Jeżeli zamówicie Państwo usługę z typowym, zdalnym wdrożeniem to skontaktujemy się z Państwem w celu uzgodnienia terminu i formy połączenia. Zwykle wykorzystujemy oprogramowanie Team Viewer. Jeżeli nie macie Państwo zainstalowanego programu Team Viewer to spersonalizowaną wersję naszego serwisu można pobrać tutaj.
Aby proces wdrożenia przebiegał szybko potrzebne będą:
- Dostęp do programu enova365 z uprawnieniami administratora.
- Dane logowania, tokeny, linki do API w zależności od konfigurowanych sklepów. Dla przykładu dla BaseLinkera: API URL oraz Token.
- W wersji na Azure dostęp do panelu bazy (użytkownik Administrator) w celu zrestartowania serwisu lub uprzednio zainstalowana licencja i biblioteka dodatku.
Obsługa powdrożeniowa
W ramach licencji dodatku zapewniamy gwarancję do końca terminu licencji (w modelu zakupu - roczną), którą można przedłużać na kolejne lata na zasadach podobnych jak przy licencjach programu enova365, koszt rocznej aktualizacji 15% oficjalnej ceny dodatku. W ramach gwarancji zapewniamy zgodność z programem enova365 i api sklepów oraz dostęp do nowych funkcjonalności.
Zaktualizowane wersje dodatku można pobierać w panelu klienta na naszej stronie. Na dzień dzisiejszy wystarczy być zarejestrowanym.
Warto się zarejestrować nawet gdy nie dokonacie Państwo zakupu. Prosimy zobaczyć dlaczego.
Ewentualne błędy i potrzeby możecie Państwo zgłaszać kontaktując się z nami. Bezpośredni nr do naszego serwisu związanego z enova365: 511892112.
Informacje o dodatku
Aby uzyskać dodatkowe informacje o dodatku należy skontaktować się z nami:
- Telefonicznie: 601720038
- E-mail: sprzedaz@erpit.pl