Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
Tytuł miniatury
Ikona udostępnienia na Facebooku Ikona udostępnienia na Twitterze Ikona udostępnienia na Linkedinie

Modele pracy z enova365 z wykorzystaniem BaseLinker'a

25 luty 2022
ikona autora Marcin

Nasz Dodatek eCommerce może współpracować z programem enova365 na kilka sposobów. Poniżej omówiono typowe modele pracy. We wszystkich tych modelach uwzględniono wykorzystanie platformy BaseLinker.

enova365 jako program magazynowy

W tym modelu program enova365 jest używany jako program do ewidencji magazynowej. W tym podejściu faktury i paragony wystawiane są po stronie platformy BaseLinker. Tam również realizowany jest proces sprzedażowy. enova365 natomiast zarządza stanami magazynowymi w sklepach.

Stany magazynowe są przekazywane do sklepów internetowych i/lub magazynu platformy BaseLinker. Całkowity stan magazynowy może być prezentowany we wszystkich sklepach ale może być również podzielony. O sposobie podziału decyduje algorytm zrealizowany w cesze algorytmicznej programu enova365. 

Zamówienia, w tym modelu nie są pobierane do programu enova365. Pobierane są natomiast faktury z BaseLinker'a. Te faktury mogą być zapisywane w enova jako faktury lub jako dokumenty magazynowe rejestrujące rozchód z magazynu. Po zarejestrowaniu takiego rozchodu należy dokonać synchronizacji stanów magazynowych ze sklepami. Może się to odbywać ręcznie (poprzez działanie użytkownika) lub automatycznie. 

enova365 jako klasyczny ERP do przetwarzania zamówień

W tym modelu pracy zamówienia z platformy BaseLinker są pobierane do programu enova365 i dalej są tu dalej przetwarzane. W programie enova powstają również dokumenty sprzedaży: faktury i paragony, które później są załączane do BaseLinker'a co umożliwia udostępnienie ich kupującym.

Wystawienie faktury najczęściej powoduje wystawienie również dokumentu magazynowego, który zmniejsza stan magazynowy towarów. Po takiej zmianie wykonuje się synchronizację towarów.

Synchronizacja towarów jest podobna jak w modelu omówionym powyżej, z tym, że w stanach dostępnych dla sklepu można również uwzględnić stan zamówiony, ale jeszcze nie zrealizowany. Realizuje się to tak samo za pomocą cechy algorytmicznej.

Magazynier ze skanerem

Ten model można potraktować jako standardowy i zalecany dla większych organizacji. W ramach tego modelu można zastosować dodatkowo produkowane przez nas rozwiązanie Erpit WMS rozszerzające funkcjonalność ERP o elementy WMS.

Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin