Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
Spis treści
Tytuł miniatury
Ikona udostępnienia na Facebooku Ikona udostępnienia na Twitterze Ikona udostępnienia na Linkedinie

ERPIT – wsparcie dla programu enova365

05 maj 2017
ikona autora Paulina

Co po wdrożeniu?

Po zakończeniu wdrożenia oprogramowania enova365 praktycznie nie uniknie się potrzeby obsługi informatycznej programu. Potrzeby te mogą wynikać z różnych przyczyn, wśród których można wymienić:

  • instalowanie aktualizacji,
  • wprowadzenie specjalizowanych wydruków,
  • usuwanie awarii lub skutków błędnych działań,
  • konfiguracja nowych funkcjonalności,
  • szkolenia z zakresu nowości.

Nie odpowiada mi wsparcie dla enova365

Naturalnym zjawiskiem jest to, że serwis prowadzi firma, która przeprowadziła wdrożenie. Czasem jednak można być niezadowolonym z działań serwisowych. Co wtedy?

  • Można zmienić program, ale nie po to się go wdrażało,
  • Można się „męczyć”,
  • Można wybrać innego partnera enova365.

Firma ERPIT Sp. z o.o. w swojej działalności sporo czasu poświęca pracom serwisowym. Zapewniamy obsługę serwisową klientom, u których przeprowadzaliśmy wdrożenie, jak również przejmujemy obsługę po innych partnerach. Zasady współpracy są z naszej strony elastyczne:

  • umowa ryczałtowa – możemy się umówić na stałą kwotę płatną miesięcznie,
  • umowa na godziny – możemy się rozliczać za każdą godzinę pracy serwisanta,
  • weryfikacja błędów programu – w ramach abonamentu na aktualizację jeśli problem wynika z błędu programu, a nie błędu użytkowania.

Posiadamy zespół składający się z doświadczonych wdrożeniowców oraz programistów specjalizujących się w rozwiązaniach dla programu enova365.

Co z dodatkowymi rozwiązaniami utworzonymi poprzez firmę wdrażającą?

Dodatkowe rozwiązania to zawsze największy problem przy zmianie firmy obsługującej. Dodatki mogą przestać działać po zaktualizowaniu programu enova365. Co wtedy będzie? Tutaj mamy dwa przypadki.

W pierwszym przypadku (niestety rzadko) wszystkie dodatki są licencjonowane i producent dodatku zapewnia aktualizacje niezbędne do działania. Wówczas nie ma problemu, opłaca się abonament i otrzymuje zgodne wersje.

W drugim przypadku posiadamy dodatki zrealizowane przez firmę wdrażającą, bez kodu źródłowego, bez praw autorskich. Można się również spodziewać, że po rozstaniu z firmą, która je wykonała nie będziemy mieli dla nich wsparcia. Co wtedy?

Wtedy ERPIT analizując wdrożenie sprawdza jaka jest funkcjonalność dodatków i proponuje alternatywne rozwiązanie. Często jest tak, że dodatki są zbędne bo zostały wykonane gdy pewne funkcjonalności nie były możliwe do zrealizowania w samym programie. Jeśli jednak tak nie jest to firma ERPIT może przygotować alternatywne rozwiązania dodatkowe, które będą realizowały tę samą funkcjonalność. Często rozwiązania będą wydajniejsze, nowocześniejsze, po prostu lepsze gdyż będą zrealizowane zgodnie z aktualnie zalecanymi przez producenta programu enova365 zasadami.

Dlaczego wybrać ERPIT?

enova365 i wszystko wokół tego programu to podstawowy przedmiot naszej działalności. Koncentrujemy się na enova i dlatego znamy program bardzo dobrze. Działania naszej firmy mają na celu zapewnienie jak najlepszej obsługi naszym klientom, dlatego zawsze staramy się sprawnie i szybko rozwiązać problem. Doradzamy, proponujemy ciekawe rozwiązania dodatkowe.

Warunki współpracy z ERPIT

Często jesteśmy w stanie pomóc Państwu jednorazowo, bez zobowiązań rozwiązując jakiś problem, czy sporządzając szablon wydruku. Tak najczęściej zaczyna się współpraca. Nie ukrywamy jednak, że zależy nam na sformalizowaniu współpracy i wejściu w rolę „Opiekuna programu enova365” co pozwala nam reprezentować Państwa interesy w kontaktach z producentem.

Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin