Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
Tytuł miniatury
Ikona udostępnienia na Facebooku Ikona udostępnienia na Twitterze Ikona udostępnienia na Linkedinie

Nowe funkcjonalności w module Praca Hybrydowa

29 kwiecień 2022
ikona autora Paulina

Moduł Praca Hybrydowa wchodzący w skład programu enova365, powstał w czasie pandemii koronawirusa. Dzięki swojej przejrzystej budowie, pozwala na skuteczne zarządzanie zadaniami, delegowanie pracy i śledzenie postępów projektów. Może być stosowany zarówno w zespołach, które realizują pracę stacjonarnie, jak i w modelu zdalnym, kiedy pracownicy nie kontaktują się ze sobą bezpośrednio. Dzięki budowie hierarchicznej w łatwy sposób pozwala na znalezienie się w strukturze zadań. Pomaga w skutecznym i sprawnym raportowaniu pracy.

Praca Hybrydowa jest dość młodym obszarem programu, który jest stale rozwijany. W wersji 2204.1.1 enova365 obszar ten doczekał się sporej aktualizacji, która wniosła m.in.:

  • W obszarze Powiadomień listę Powiadomienia zastąpiono dwoma nowymi listami: Wysłane oraz Odebrane. Pierwsza z nich prezentuje listę powiadomień wysłanych przez Operatorów systemu. W zależności od posiadanych praw uzyskujemy na niej podgląd powiadomień wysłanych przez zalogowanego operatora systemu lub przez wszystkich operatorów. Druga z list zawiera powiadomienia, których odbiorcą był zalogowany Operator systemu. Dodatkowo lista Powiadomienia odebrane dostępna jest z poziomu Pulpitu pracy hybrydowej. Z poziomu wspomnianych list mamy możliwość podglądu powiadomienia oraz jego potwierdzenia. Wydzielenie list ułatwia zarządzanie wysłanymi i odebranymi powiadomieniami.
  • Wprowadzono dodatkowe, automatycznie wysyłane powiadomienia do Zadań pracy hybrydowej. Od tej pory wykonujący i prowadzący zadanie otrzyma powiadomienie o utworzeniu nowego zadania jak również o jego ewentualnym usunięciu. Ponadto Wykonujący oraz Obserwujący zadanie otrzymają powiadomienie w przypadku przekroczenia planowanego czasu wykonania zadania. Dodatkowe powiadomienia pozwolą osobą zaangażowanym w wykonanie zadań dokładniej monitorować postęp ich realizacji. 
  • Dodano funkcjonalność pozwalającą masowo zamykać aktywności pracy hybrydowej. W menu Czynności na listach Organizacja pracy oraz Moje aktywności dostępna jest funkcja Zmień stan. Pozwala ona na zmianę stanu zaznaczonych aktywności o takiej samej definicji. Funkcja ta ułatwi i przyśpieszy pracę pracę z aktywnościami Pracy hybrydowej. 
  • Na Definicji rejestracji czasu pracy wprowadzono parametr Dzienny czas pracy, do którego możemy dodać informację dotyczącą minimalnego czasu pracy jaki powinien zarejestrować operator lub pracownik na zadaniach Pracy hybrydowej w czasie dnia pracy. Po wpisaniu tej wartości, uruchomieniu Rejestracji czasu pracy i kliknięciu Rozpocznij pracę system sprawdzi liczbę godzin wpisaną w pole Dzienny czas pracy na Definicji rejestracji czasu pracy i porówna z zarejestrowanym czasem pracy na zadaniach Pracy hybrydowej w dniu poprzednim. Jeżeli zarejestrowany czas będzie mniejszy niż czas wpisany w Dzienny czas pracy system wyświetli odpowiedni komunikat. Weryfikator ten ułatwi sprawdzanie zarejestrowanych czasów pracy oraz pozwoli uniknąć braków w zalogowanych przez użytkownika czasach pracy.
Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin