Miniaturka artykułu
13-06-2022, Agata

System CRM a zarządzanie relacjami z klientem

Oprogramowanie CRM to zespół narzędzi, które umożliwiają zarządzanie różnymi aspektami relacji, jakie każda firma sukcesywnie buduje ze swoimi klientami w ramach nawiązanej współpracy. W dzisiejszych czasach zarządzanie relacją z klientem jest jednak ważne? Uważam, że było i będzie wciąż ważnym elementem, chodzi tu przede wszystkim o usprawnienie komunikacji, optymalizację czasu poświęconego na obsługę kontrahentów oraz zmniejszenie ilości traconych kluczowych informacji.

Zapamiętajmy, aby osiągnąć sukces w biznesie, z całą pewnością potrzebne są świetnej jakości produkty bądź usługi oraz doskonały serwis. Kluczem do uzyskania i utrzymania pozycji lidera rynku jest jednak przede wszystkim tworzenie długofalowych relacji z klientem

Na blogu producenta enova365 możemy znaleźć informacje tj.:

  • Personalizacja obsługi w systemie CRM.
  • Długoterminowe relacje.
  • Najważniejsze funkcje systemu CRM System CRM dla każdego?
  • System CRM – rozwiązanie szyte na miarę.
  • Wyzwania pracodawców XXI wieku.
  • Waga komunikacji.
  • System CRM w dobie technologii.

Zapraszamy do zapoznania się z materiałem.