Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
Tytuł miniatury
Ikona udostępnienia na Facebooku Ikona udostępnienia na Twitterze Ikona udostępnienia na Linkedinie

Obsługa konta bankowego klientów korporacyjnych Santander Bank Polska możliwa w enova365

10 lipiec 2022
ikona autora Paulina

Obsługa konta bankowego klientów korporacyjnych Santander Bank Polska w enova365? Żaden problem.

 

Klientom biznesowym banku Santander narzędzie iBiznes24 Connect zapewne nie jest obce. Zostało stworzone z myślą o dużych firmach i korporacjach, pozwala na bezpośrednią wymianę danych pomiędzy systemem finansowo-księgowym a bankiem. Teraz narzędzie zostało zintegrowane i udostępnione także użytkownikom systemu enova365 Webservices.

iBiznes24 Connect usprawnia procesy finansowe i ułatwia eliminację potencjalnych błędów związanych z księgowością i rozliczeniami dzięki automatyzacji oraz integracji systemów bankowości elektronicznej, z systemami do obsługi rozliczeń finansowych w dużych przedsiębiorstwach.

Dzięki współpracy Santander Bank Polska i firmy Soneta, producenta oprogramowania enova365, jego użytkownicy mogą automatycznie pobierać wyciągi i historie operacji bankowych bezpośrednio z iBiznes24. Wtyczka umożliwia również przygotowanie oraz wysłanie przelewów i paczek przelewów bez konieczności logowania się do bankowości elektronicznej. Rozwiązanie zostało opracowane po to, by ułatwić pracę osobom odpowiedzialnym za rozliczenia finansowe i skrócić czas wykonywania bieżących operacji księgowych.

 

Jak dowiadujemy się ze strony https://www.enova.pl:

– Klienci Santander Bank Polska będący jednocześnie użytkownikami enova365 dostają możliwość uruchomienia komunikacji z bankiem bezpośrednio z naszego systemu. Narzędzie w programie finansowo księgowym jest proste w konfiguracji i obsłudze. Jest też tak zaprojektowane, że możemy szybko reagować i dostarczać klientom aktualizacje funkcjonalności Webservice, bez konieczności aktualizacji całej enova365 – mówi Agnieszka Opalińska, ekspert projektu Księgowość, odpowiedzialna w Soneta Sp. z o.o. za rozwój funkcjonalności Webservice.

Wymiana komunikatów między bankiem oraz systemem ERP odbywa się w formacie XML, zgodnym ze standardem ISO20022. Szyfrowane łącze gwarantuje pełne bezpieczeństwo danych. Cały proces przebiega w obrębie sprawdzonej technologii, dostarczanej od lat przez obydwie strony.

– Obserwujemy, że coraz częściej firmy szukają na rynku rozwiązań, które jeszcze bardziej poprawią jakość wykonywanych operacji i będą miały pozytywny wpływ na wzrost oszczędności w przedsiębiorstwie. Tu rosnącą rolę zaczyna odgrywać automatyzacja procesów biznesowych. Dlatego banki i instytucje finansowe dostosowują swoją ofertę do takich potrzeb i rozwijają swoją współprace z dostawcami IT, realizując projekty takie jak integracja systemów firmowych i bankowych. Dzięki rozwiązaniu zaproponowanemu przez Santander Bank Polska firmy oszczędzają czas potrzebny na rozliczenia finansowe i upraszczają proces przepływu informacji. Rozwiązanie to niweluje tym samym do minimum możliwość błędu ludzkiego podczas przenoszenia i wpisywania danych przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa – podsumowuje Ksenia Gapys, ekspert w zespole bankowości elektronicznej Santander Bank Polska.

Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin