12-08-2022, Agata
Webinarium "Procedura wdrożenia programu enova365 w biurze rachunkowym - case study"
Webinarium, nie możesz tego przegapić!
17 sierpnia br. o godzinie 10:00
Zapraszamy na bezpłatny webinar na temat procedury wdrożenia programu enova365 w biurze rachunkowym, organizowany przez Fundację Wspierania i Rozwoju Biur Rachunkowych we współpracy z Autoryzowanym Partnerem enova365, Grupą TwentyTwentyIT na platformie Clickmeeting.
Program księgowy w biurze rachunkowym może zarówno usprawnić codzienną pracę księgowych jak i ją utrudnić. Wybór programu powinien być poprzedzony dogłębną analizą oraz wyborem partnera, który przeprowadzi sprawne wdrożenie oraz będzie wspierał pracowników w codziennej pracy i nauce nowego systemu.
Podczas webinarium zostaną omówione kwestie tj.:
- Na co należy zwracać uwagę przy wyborze programu księgowego
- W jaki sposób należy wybrać partnera wdrażającego system
- Jakie mogą być potencjalne problemy podczas wdrażania nowego systemu i jak sobie z nimi poradzić
- Dlaczego przygotowanie analizy jest ważnym elementem wdrożenia
- Jak zaplanować wdrożenie, by nie utrudnić codziennej pracy biura rachunkowego
Szczegóły wydarzenia znajdą Państwo na Facebooku w opisie wydarzenia.