Miniaturka artykułu
12-08-2022, Agata

Webinarium "Procedura wdrożenia programu enova365 w biurze rachunkowym - case study"

Webinarium, nie możesz tego przegapić!

17 sierpnia br. o godzinie 10:00

Zapraszamy na bezpłatny webinar na temat procedury wdrożenia programu enova365 w biurze rachunkowym, organizowany przez Fundację Wspierania i Rozwoju Biur Rachunkowych we współpracy z Autoryzowanym Partnerem enova365, Grupą TwentyTwentyIT na platformie Clickmeeting

Program księgowy w biurze rachunkowym może zarówno usprawnić codzienną pracę księgowych jak i ją utrudnić. Wybór programu powinien być poprzedzony dogłębną analizą oraz wyborem partnera, który przeprowadzi sprawne wdrożenie oraz będzie wspierał pracowników w codziennej pracy i nauce nowego systemu.

Podczas webinarium zostaną omówione kwestie tj.:

  • Na co należy zwracać uwagę przy wyborze programu księgowego
  • W jaki sposób należy wybrać partnera wdrażającego system
  • Jakie mogą być potencjalne problemy podczas wdrażania nowego systemu i jak sobie z nimi poradzić
  • Dlaczego przygotowanie analizy jest ważnym elementem wdrożenia
  • Jak zaplanować wdrożenie, by nie utrudnić codziennej pracy biura rachunkowego
 

Szczegóły wydarzenia znajdą Państwo na Facebooku w opisie wydarzenia.