Spis treści

enova365 2304.3.5 Ulepszenia w obszarze pracy zdalnej
16
czerwiec 2023
Informujemy, że w dniu 16.06.2023 r. została opublikowana nowa wersja enova365 oznaczona numerem 2304.3.5. Aktualizacja wprowadza szereg zmian związanych z przepisami obowiązującymi w roku 2023 w obszarach Handel, Finanse i Księgowość oraz Kadry Płace, zwłaszcza dotyczących pracy zdalnej.
Oto najważniejsze zmiany w wersji 2304.3.5:
W modułach Finanse Księgowość oraz Handel:
- Dodano możliwość generowania pliku JPK_GV dla Grup VAT, który zacznie obowiązywać od 1 lipca 2023 r.
W module Kadry Płace:
- W Panelu użytkownika na Pulpicie pracownika dokonano zmiany w widżecie "Limity nieobecności", który teraz nosi nazwę "Limity". Do tej sekcji dodano nowe informacje:
- Zwolnienie od pracy - siła wyższa (dni) - limit widoczny po naliczeniu pracownikowi w danym roku.
- Zwolnienie od pracy - siła wyższa (godz.) - limit widoczny po naliczeniu pracownikowi w danym roku.
- Urlop opiekuńczy (niepłatny art. 173.1 kp) - limit widoczny po naliczeniu pracownikowi w danym roku.
- Praca zdalna okazjonalna - limit widoczny po ustawieniu w kartotece pracownika w Kalendarz/Praca zdalna parametru Model pracy na: Praca zdalna lub Praca hybrydowa.
- Dodano nowy wydruk "Limit pracy zdalnej okazjonalnej".
- Dodano możliwość wyświetlania informacji o pozostałym limicie pracy zdalnej okazjonalnej.
- Dodano dodatkowe typy limitów pracy zdalnej: kwartalny, półroczny.
- W Pulpitach HR dodano nową listę "Lokalizacje pracy zdalnej", która jest dostępna na Pulpicie pracownika oraz Pulpicie kierownika.
- Dodano nową listę "Praca zdalna - lokalizacje", zawierającą zgłoszone miejsca wykonywania pracy zdalnej przez pracowników wraz z okresem obowiązywania.
Szczegółowe informacje na temat zmian dostępne są w ulotce.