Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
Spis treści
Tytuł miniatury
Ikona udostępnienia na Facebooku Ikona udostępnienia na Twitterze Ikona udostępnienia na Linkedinie

Indywidualne ustawienia listy w enova365

22 lipiec 2014
ikona autora Paulina

Organizator widoku - otwieranie


Mamy kilka możliwości by otworzyć Organizator widoku w enova365 w wersji okienkowej:

  • Wybieramy ikonę Organizuj widok na pasku narzędzi

 

  • Z menu Widok -> Organizuj widok

 

  • Klikamy PPM na liście, a następnie wybieramy Organizuj listę

 

Organizuj widok - ustawienia




Grupowanie zapisów


  • Szybkie grupowanie według cech znajdujących się w drzewku grup po lewej stronie listy - opcja ta uruchamia pasek grupowania, który pozwala na grupowanie listy wg zdefiniowanych cech (po lewej stronie pojawi się okno zawierające drzewo grupowania).


Nad gałązką drzewa o nazwie Wszystko widoczna jest ikona, która odpowiada za zdefiniowanie nowej cechy grupującą. Klikamy Dodaj grupę i wybieramy typ, jaki chcemy zastosować.
Analogiczna sytuacja, gdy chcemy dodać podgrupę - kursor umieszczamy na nazwie grupy i klikamy Dodaj podgrupę.


Wprowadzamy nazwę grupy.

 

  • Według dowolnych pól, które zostały przeniesione na panel w górnej części listy - opcja ta wprowadzi nad kolumnami zielonkawy pasek. Działa on jak obszar, na który możemy przeciągać i upuszczać nagłówek kolumny wg której chcemy grupować listę.

 

  • Opcja Automatyczne rozwijanie lub Automatyczne zwijanie grup.
    Grupę rozwijamy poprzez naciśnięcie + przy nazwie grupy.

WAŻNE! Grupowanie kasujemy poprzez ponowne wrzucenie nagłówka kolumny w szereg pozostałych.

Sumowanie listy


W grupach możemy ustawić sumowanie poszczególnych pól. W pierwszym kroku na zakładce Kolumna wybieramy pole, które ma się sumować, następnie w Podsumowaniu wartości wybieramy Suma:

Kolejny krok to zmiany na zakładce Ustawienia i w Sumowaniu listy wybieramy Suma wszystkich i grupowanych:

Program podsumowuje całą listę i wskazane kolumny w poszczególnych grupach:

Aby sumowanie pokazywało się również po zamknięciu listy, należy uruchomić funkcję Zapamiętaj ustawienia tabeli.

 

Filtrowanie zapisów


  • Wiersz filtrowania na górze listy pozwalający na filtrowanie danych - opcja uruchamia dodatkowy pasek pozwalający na filtrowanie danych na liście przez wpisanie szukanego wyrazu.
    Wpisanie szukanego wyrazu poprzedzone znakami % lub * pozwala na wyszukanie wyrazu w środku nazwy.
  • Szerokość kolumn dopasowana do szerokości listy - opcja dostosowuje widok listy do całej reszty szerokości okna.

Zakładka Pola umożliwia zmianę zestawu wyświetlanych na liście kolumn (lub na dokumencie, np. FV )

  • Jeśli chcemy na liście/dokumencie umieścić dodatkowe dane, zaznaczamy je kursorem na zakładce Pola i metodą przeciągnij i upuść przenosimy je do nagłówka.
  • Jeśli chcemy z listy usunąć dane, przeciągamy nagłówek kolumny w dół na listę/w dolną część dokumentu.

WAŻNE! Jeśli chcemy, aby dodane pola pojawiały nam się również po zamknięciu listy/ dokumentu należy uruchomić funkcję Zapamiętaj ustawienia tabeli.

Zakładka Wygląd pozwala na dostosowanie wyglądu kolorystycznego listy:

Aby program zapamiętał ustawienia wyglądu listy konieczne jest w zakładce Zapis:

  • Zaznaczenie Zapis ustawień kolorystycznych listy
  • Zapisanie przyciskiem Zapisz ustawienia listy
Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin