Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
      • E-Commerce
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
Spis treści
Tytuł miniatury
Ikona udostępnienia na Facebooku Ikona udostępnienia na Twitterze Ikona udostępnienia na Linkedinie

Jak wyszukać towary, które były synchronizowane z Baselinkerem, a teraz już nie są - ERPIT eCommerce Sync

09 sierpień 2023
ikona autora Jakub

Potrzeba biznesowa

Czasami zauważamy problem przy jakimś produkcie, okazuje się, że nie jest on synchronizowany z Baselinkerem, a powinien. Po zidentyfikowaniu przyczyny okazuje się, że towar nie jest oznaczony do synchronizacji ale posiada identyfikator Baselinkera. Ponieważ identyfikator jest nadawany podczas synchronizacji to jest bardzo prawdopodobne, że synchronizacja tego towaru została wyłączona. Wtedy nasuwa się pytanie. Czy to jedyny taki towar? Dalej przedstawiamy prosty sposób pozwalający wyświetlić wszystkie takie towary. 

Co będziemy filtrować

Jak już wspomniano interesujące nas towary nie są oznaczone do synchronizacji i posiadają wypełniony identyfikator Baselinkera. Musimy zatem wyświetlić na liście towarów te dwa pola. Tylko jakie to pola?

Domyślna konfiguracja

Jeżeli nasza konfiguracja dodatku ERPIT eCommerce Sync jest domyślna tj. mamy zdefiniowane tylko jedno konto i jest to właśnie konto Baselinkera to potrzebujemy następujących cech: 

  • ErptEcommerceSynchrWarKon - warunek konieczny synchronizacji - cecha warunkowa
  • ErptEcommerceId - identyfikator towaru

Sprawdzenie w konfiguracji

Aby sprawdzić nazwy pól w konfiguracji należy wejść w Narzędzia >> Opcje. Następnie wybieramy po lewej:

  1. ERPIT
  2. e-commerce
  3. Konfiguracja
  4. Dalej po prawej wskazujemy konto, dla którego sprawdzimy cechy
  5. Wybieramy zakładkę towary
  6. W sekcji konfiguracja cech,dczytujemy nazwę pola ID 
  7. Odczytujemy nazwę pola Synchronizuj war. konieczny

Odczytane nazwy to nazwy pól, które wyciągamy na listę do filtrowania.

Wyciągnięcie na listę

Jak wyciągnąć pola na listę. Zobacz film. 

https://www.youtube.com/watch?v=2MbAOxBTWts

Dzięki odfiltrowaniu zgodnie z przewodnikiem otrzymamy listę towarów, które potencjalnie były synchronizowane, a teraz nie są.

Może się oczywiście zdarzyć, że towar nie był synchronizowany, a jego identyfikator został wprowadzony ręcznie. 

Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin